• zasata

För oss som gillar Lindex, rabatt tråden!!

Här inne diskutterar vi inte dom olika rabatterna som finns.
    Utan detta görs i så fall i tråden:
    www.familjeliv.se/Forum-11-241/m27550481.html

Skriv:

vilken affärhur många gånger man kan använda denbutik eller internethur mycket rabatten är påövrigtAlltså ingen diskution här, endast länakr och tips på rabatter.TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-02-11 09:17
    Vet inte hur många gånger man kan upttadera.. men jag börjar nu..

50:- rabatt på lindex både i butik och internet, går att använda hur många gånger som helst så länge du harr ett lindexkort. gäller till den 15/2
    www.lindex.se/SE/Information/InfoStart.aspx...

50:- rabatt på lindex både i butik och internet, går att använda hur många gånger som helst så länge du harr ett lindexkort. gäller till den 15/2
    www.familjeliv.se/Forum-11-241/m27550481-335....://www.lindex.se/SE/Archive/PDF_Clu b/0803_club_SE_kupong2.pdf

10% på internetshoppen på lindex ange kod:
    E22110

Lindex
    20% på valfri bh
    Internetkod: L28120
    Gäller tom 17/2

Lindex Shop Online
    Som ny prenumerant vill vi passa på att bjuda dig på 50 kr vid ditt nästa köp över 200 kr i Lindex Shop Online. Använd internetkoden nedan.
    Internetkod: E30150

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-02-11 17:19
    rabattkod.se/

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-03-13 19:13
    Nya tråden:
    www.familjeliv.se/Forum-11-241/m30297894.html

nya bild tråden:
    www.familjeliv.se/Forum-11-241/m30298069.html
  • Svar på tråden För oss som gillar Lindex, rabatt tråden!!
  • philmKarin
    Sandra G skrev 2008-02-08 08:05:54 följande:
    Måste bara säga, jag beställde på nätet igår och jag har inte fått mitt Lindexkort än. Men det gick hur bra som helst att få rabatten på 50kr ändå.
    Ja... webshopen känner kanske inte av om du är medlem eller inte... Dessutom när jag pratade med personalen i Lindexbutiken i gallerian så sa hon att man inte behöver betala med club-kortet för att få använda kupongen - endast registrera club-kortet .
    Mamma till Tyra - 2006.08.22
  • Kayn
    philmKarin skrev 2008-02-08 09:48:40 följande:
    Ja... webshopen känner kanske inte av om du är medlem eller inte... Dessutom när jag pratade med personalen i Lindexbutiken i gallerian så sa hon att man inte behöver betala med club-kortet för att få använda kupongen - endast registrera club-kortet .
    Så har jag oxå gjort, bara registrerat det och inte betalt....eller jag har testat båda varianteran och det har gått lika bra
    Mamma till Wilhelm 070114
  • Sandra G

Kikade i bildtråden och nån hade skrivit att de använt 2 eller 3 kuponger när de handlat. Kan man använda flera kuponger samtidigt alltså eller?

• Kayn
    Sandra G skrev 2008-02-08 10:25:22 följande:
    Kikade i bildtråden och nån hade skrivit att de använt 2 eller 3 kuponger när de handlat. Kan man använda flera kuponger samtidigt alltså eller?
    Jag har gjrot det, använde två kuponger/plagg när jag handlade igår. På Bamseregnstället blev det två kuponger på jackan och en på byxorna eftersom jag hade returer och då gick det inte att få till med en kupong till men en kupong blev ju rätt bra ändå
    Mamma till Wilhelm 070114
  • EnilemmE

Men vad säger de i affären då?? Man kan ju liksom inte använda så många kuponger att det blir "gratis"!! *confused*

♥ LOVA ♥
  • Snorky
    EnilemmE skrev 2008-02-08 10:29:11 följande:
    Men vad säger de i affären då?? Man kan ju liksom inte använda så många kuponger att det blir "gratis"!! *confused*
    jo, det går.... så länge du har olika rabattkoder på kupongerna...
    Mamma till buspojkarna Neo 050314 och Mio 061221
  • EnilemmE
    Snorky skrev 2008-02-08 12:10:41 följande:
    jo, det går.... så länge du har olika rabattkoder på kupongerna...
    Ja, ja! Jag trodde ni menade att man kunde använda flera av den där 50-kronors kupongen som man skriver ut själv!
    Att man kan använda den flera ggr har jag förstått, men inte flera på en gång!! Väl?!
    ♥ LOVA ♥
  • Snorky
    EnilemmE skrev 2008-02-08 13:24:47 följande:
    Ja, ja! Jag trodde ni menade att man kunde använda flera av den där 50-kronors kupongen som man skriver ut själv! Att man kan använda den flera ggr har jag förstått, men inte flera på en gång!! Väl?!
    det finns två olika med olika rabattkoder och då går det att använda två vid samma köp
    Mamma till buspojkarna Neo 050314 och Mio 061221
  • EnilemmE

Förlåt mitt tjabbande!!! Först NU såg jag ju att det inte ska snackas här inne!! Generad

♥ LOVA ♥
Svar på tråden För oss som gillar Lindex, rabatt tråden!!