Du måste logga in för att svara i en tråd.

• zasata

För oss som gillar Lindex, rabatt tråden!!

Här inne diskutterar vi inte dom olika rabatterna som finns.
    Utan detta görs i så fall i tråden:
    www.familjeliv.se/Forum-11-241/m27550481.html

Skriv:

vilken affärhur många gånger man kan använda denbutik eller internethur mycket rabatten är påövrigtAlltså ingen diskution här, endast länakr och tips på rabatter.TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-02-11 09:17
    Vet inte hur många gånger man kan upttadera.. men jag börjar nu..

50:- rabatt på lindex både i butik och internet, går att använda hur många gånger som helst så länge du harr ett lindexkort. gäller till den 15/2
    www.lindex.se/SE/Information/InfoStart.aspx...

50:- rabatt på lindex både i butik och internet, går att använda hur många gånger som helst så länge du harr ett lindexkort. gäller till den 15/2
    www.familjeliv.se/Forum-11-241/m27550481-335....://www.lindex.se/SE/Archive/PDF_Clu b/0803_club_SE_kupong2.pdf

10% på internetshoppen på lindex ange kod:
    E22110

Lindex
    20% på valfri bh
    Internetkod: L28120
    Gäller tom 17/2

Lindex Shop Online
    Som ny prenumerant vill vi passa på att bjuda dig på 50 kr vid ditt nästa köp över 200 kr i Lindex Shop Online. Använd internetkoden nedan.
    Internetkod: E30150

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-02-11 17:19
    rabattkod.se/

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-03-13 19:13
    Nya tråden:
    www.familjeliv.se/Forum-11-241/m30297894.html

nya bild tråden:
    www.familjeliv.se/Forum-11-241/m30298069.html
  • Svar på tråden För oss som gillar Lindex, rabatt tråden!!
  • zasata

eller skriva ut pappret i länken

nanci skrev 2008-02-12 20:31:54 följande:
    så för att få kapp ahl-rabatten ska man visa ett med mera kort eller sms? vill bara få ordning på allt så jag inte gör bort mig när jag går och storhandlar i morgon ;)
  • nanci

det räcker alltså! I´m sooo there...

zasata skrev 2008-02-12 20:41:52 följande:
    eller skriva ut pappret i länken
  • Snorky
    nanci skrev 2008-02-12 20:31:54 följande:
    så för att få kapp ahl-rabatten ska man visa ett med mera kort eller sms? vill bara få ordning på allt så jag inte gör bort mig när jag går och storhandlar i morgon ;)
    det står INTE på kupongen att man behöver visa sitt medmera-kort... så då kan de inte kräva det
    Mamma till buspojkarna Neo 050314 och Mio 061221
  • lugnåsbo

Nej, jag har fått erbjudandet på mailen från kappahl och jag har inte ens medmerakort och har aldrig haft så det måste gå att handla på den ändå.

• Milda79

Men då undrar jag.. kupongen man fick hemskickad från kappahl och den man kan skriva ut från nätet.. är det olika kod på dom? Använde nämligen den som kom i brevlådan igår så jag kan inte kolla. Tänkte använda den utskrivna imorgon. Är det 2 olika eller egentligen samma? Kan de se att jag redan använt en då? Eller går det bra att använda den utskrivna imorgon?? Någon som gjort det??... hehe... är lite nojjig..haha!

• Mstery
    Milda79 skrev 2008-02-12 23:26:54 följande:
    Men då undrar jag.. kupongen man fick hemskickad från kappahl och den man kan skriva ut från nätet.. är det olika kod på dom? Använde nämligen den som kom i brevlådan igår så jag kan inte kolla. Tänkte använda den utskrivna imorgon. Är det 2 olika eller egentligen samma? Kan de se att jag redan använt en då? Eller går det bra att använda den utskrivna imorgon?? Någon som gjort det??... hehe... är lite nojjig..haha!
    hur ska dom se det... iaf så den länken som är postad i lindex tråden har samma kod som den jag fick till min mail så dom ger inte olika koder till olika kunder. dom registerar ju inte heller vem som har använt koden så..
  • Mollie

Lägger till i favoriter och undrar; Denna tråd hör ihop med den andra?

Alfred 070303
  • Milda79
    Mstery skrev 2008-02-12 23:36:17 följande:
    hur ska dom se det... iaf så den länken som är postad i lindex tråden har samma kod som den jag fick till min mail så dom ger inte olika koder till olika kunder. dom registerar ju inte heller vem som har använt koden så..
    Nä tänkte bara ifall det var andra regler på kappahl. Typ att när man använt en så blir det spärrat eller nåt. Men så är det inte då BRA!
  • Snorky
    Milda79 skrev 2008-02-12 23:26:54 följande:
    det är ingen kod på kappahlkuponger öht! De har ingen webshop!!
    Använd på du, det är ju två helt skilda kuponger. O om du är rädd kan du ju låta bli att visa upp ditt medmera-kort eftersom det inte krävs för mailkupongen. De kan ju aldrig komma på det eftersom inte köpet registreras då.
    Mamma till buspojkarna Neo 050314 och Mio 061221
Svar på tråden För oss som gillar Lindex, rabatt tråden!!