• zasata

För oss som gillar Lindex, rabatt tråden!!

Här inne diskutterar vi inte dom olika rabatterna som finns.
    Utan detta görs i så fall i tråden:
    www.familjeliv.se/Forum-11-241/m27550481.html

Skriv:

vilken affärhur många gånger man kan använda denbutik eller internethur mycket rabatten är påövrigtAlltså ingen diskution här, endast länakr och tips på rabatter.TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-02-11 09:17
    Vet inte hur många gånger man kan upttadera.. men jag börjar nu..

50:- rabatt på lindex både i butik och internet, går att använda hur många gånger som helst så länge du harr ett lindexkort. gäller till den 15/2
    www.lindex.se/SE/Information/InfoStart.aspx...

50:- rabatt på lindex både i butik och internet, går att använda hur många gånger som helst så länge du harr ett lindexkort. gäller till den 15/2
    www.familjeliv.se/Forum-11-241/m27550481-335....://www.lindex.se/SE/Archive/PDF_Clu b/0803_club_SE_kupong2.pdf

10% på internetshoppen på lindex ange kod:
    E22110

Lindex
    20% på valfri bh
    Internetkod: L28120
    Gäller tom 17/2

Lindex Shop Online
    Som ny prenumerant vill vi passa på att bjuda dig på 50 kr vid ditt nästa köp över 200 kr i Lindex Shop Online. Använd internetkoden nedan.
    Internetkod: E30150

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-02-11 17:19
    rabattkod.se/

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-03-13 19:13
    Nya tråden:
    www.familjeliv.se/Forum-11-241/m30297894.html

nya bild tråden:
    www.familjeliv.se/Forum-11-241/m30298069.html
  • Svar på tråden För oss som gillar Lindex, rabatt tråden!!
  • Winnie

Är det verkligen nån som testat att använda lindex-kupongen mer än en gång så att ni vet att det funkar? Verkar mysko att de inte har nån slags "spärr" i sitt datasystem eller nåt, vad vet jag.

• zasata

JA TYP 15GÅNGER

Winnie skrev 2008-02-12 19:30:13 följande:
    Är det verkligen nån som testat att använda lindex-kupongen mer än en gång så att ni vet att det funkar? Verkar mysko att de inte har nån slags "spärr" i sitt datasystem eller nåt, vad vet jag.
  • Winnie

zasata: OK Det lät bara lite för bra för att vara sant .
    Ska gå dit imorgon igen då.

Ang. kappahl-kupongen: man ser ju coop-kort-loggan på kupongen, så det krävs väl att man har ett sånt antar jag?

• zasata

jag visade inget kort.. bara mitt sms.

Winnie skrev 2008-02-12 19:32:49 följande:
    zasata: OK Det lät bara lite för bra för att vara sant .Ska gå dit imorgon igen då.Ang. kappahl-kupongen: man ser ju coop-kort-loggan på kupongen, så det krävs väl att man har ett sånt antar jag?
  • Kayn
    zasata skrev 2008-02-12 19:33:40 följande:
    jag visade inget kort.. bara mitt sms.
    Jo men hade du inte haft ditt kort så hade du väl inte fått smset? Jag har iaf registrerat mitt mobilnr i samband med kortet på nåt vis....
    Mamma till Wilhelm 070114
  • zasata

jag fick både på mail och sms. men har inte medm era kort utan har lämnat det i samband med 25%på en produkt

Kayn skrev 2008-02-12 19:51:01 följande:
    Jo men hade du inte haft ditt kort så hade du väl inte fått smset? Jag har iaf registrerat mitt mobilnr i samband med kortet på nåt vis....
  • Kayn

Och det smset, 25% på valfri ord vara, kan man få fler gånger...det har jag testat

Mamma till Wilhelm 070114
  • nanci

så för att få kapp ahl-rabatten ska man visa ett med mera kort eller sms? vill bara få ordning på allt så jag inte gör bort mig när jag går och storhandlar i morgon ;)

Svar på tråden För oss som gillar Lindex, rabatt tråden!!