• zasata

För oss som gillar Lindex, rabatt tråden!!

Här inne diskutterar vi inte dom olika rabatterna som finns.
    Utan detta görs i så fall i tråden:
    www.familjeliv.se/Forum-11-241/m27550481.html

Skriv:

vilken affärhur många gånger man kan använda denbutik eller internethur mycket rabatten är påövrigtAlltså ingen diskution här, endast länakr och tips på rabatter.TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-02-11 09:17
    Vet inte hur många gånger man kan upttadera.. men jag börjar nu..

50:- rabatt på lindex både i butik och internet, går att använda hur många gånger som helst så länge du harr ett lindexkort. gäller till den 15/2
    www.lindex.se/SE/Information/InfoStart.aspx...

50:- rabatt på lindex både i butik och internet, går att använda hur många gånger som helst så länge du harr ett lindexkort. gäller till den 15/2
    www.familjeliv.se/Forum-11-241/m27550481-335....://www.lindex.se/SE/Archive/PDF_Clu b/0803_club_SE_kupong2.pdf

10% på internetshoppen på lindex ange kod:
    E22110

Lindex
    20% på valfri bh
    Internetkod: L28120
    Gäller tom 17/2

Lindex Shop Online
    Som ny prenumerant vill vi passa på att bjuda dig på 50 kr vid ditt nästa köp över 200 kr i Lindex Shop Online. Använd internetkoden nedan.
    Internetkod: E30150

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-02-11 17:19
    rabattkod.se/

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-03-13 19:13
    Nya tråden:
    www.familjeliv.se/Forum-11-241/m30297894.html

nya bild tråden:
    www.familjeliv.se/Forum-11-241/m30298069.html
  • Svar på tråden För oss som gillar Lindex, rabatt tråden!!
  • Gustafsmamma2005

Kan någon förklara dessa koder för mig?

T.ex.

Lindex
    5. Tom 080330
    30% på en valfri vara
    Kod: E06001
    Eller utskriftbar för att handla i butik:
    www.lindex.se/SE/Archive/PDF_Club/0812_club_k...

Kan jag skriva ut denna kupong och använda? Eller hur fungerar det? Har fått en kupong på posten redan på 30 % på en vara + 10 på resten. Har dock redan använt denna. Men kan jag även skriva ut denna kupong och handla med?

• Snorky
    Gustafsmamma2005 skrev 2008-03-19 23:29:19 följande:
    Kan någon förklara dessa koder för mig?T.ex. Lindex 5. Tom 08033030% på en valfri varaKod: E06001Eller utskriftbar för att handla i butik:www.lindex.se/SE/Archive/PDF_Club/0812_club_k...Kan jag skriva ut denna kupong och använda? Eller hur fungerar det? Har fått en kupong på posten redan på 30 % på en vara + 10 på resten. Har dock redan använt denna. Men kan jag även skriva ut denna kupong och handla med?
    ja, du kan skriva ut 10 st om du vill och använda.
    Mamma till buspojkarna Neo 050314 och Mio 061221
  • sunnanå

fick idag med fakturan rabatterna men som jag fattar så går den bara att använda via online och ej i butik.

när man använt den kan man använda samma igen sen om man vill göra en till order el blir den förbrukad då?

• philmKarin
    Waomi skrev 2008-03-19 22:54:55 följande:
    Enligt kundtjänst, senast idag, så går det alldeles utmärkt att använda rabattkuponger när du handlar ta tre bet för två, som är ett stående "ordinarie" erbjudande på lindex. Hon beklagade att vissa anställda har så dålig kunskap..
    Å mäh Skrikandes. Då ska jag gå tillbaka idag... speciellt eftersom jag nu också har internet-kupongen .
    Mamma till Tyra - 2006.08.22
  • lovisa a

Hej,
    ni som är vana vid Lindex: Hur brukar kläderna vara i först tvätten, brukar de fälla mkt färg? Ska snart tvätta igenom alla små nya kläder och ville bara kolla om ni har några tips...
    Tack!

• philmKarin
    lovisa a skrev 2008-03-20 09:12:18 följande:
    Hej, ni som är vana vid Lindex: Hur brukar kläderna vara i först tvätten, brukar de fälla mkt färg? Ska snart tvätta igenom alla små nya kläder och ville bara kolla om ni har några tips...Tack!
    Jag har inte varit med om att de färgat av sig på andra plagg men visst tappar de färg - vissa plagg mer än andra. Jag vet inte om det finns nåt knep för att bevara färgerna men kommer du på nåt så säg til
    Mamma till Tyra - 2006.08.22
  • Snorky
    lovisa a skrev 2008-03-20 09:12:18 följande:
    Hej, ni som är vana vid Lindex: Hur brukar kläderna vara i först tvätten, brukar de fälla mkt färg? Ska snart tvätta igenom alla små nya kläder och ville bara kolla om ni har några tips...Tack!
    tvätta enligt tvättrådet så brukar det inte vara några problem (dvs gå inte ens ner i temp.), vissa plagg kan krympa en del dock
  • lovisa a

OK, tack så mycket för hjälpen! Jag har mest grönt/brunt och det borde man väl kunna tvätta i samma omgång?

• Snorky
    lovisa a skrev 2008-03-20 09:29:46 följande:
    OK, tack så mycket för hjälpen! Jag har mest grönt/brunt och det borde man väl kunna tvätta i samma omgång?
    tvätta efter ljusaste färgen även om ett plagg till 90% är svart men har tex vita detaljer så ska plagget tvättas med ljus tvätt. Ljusa färger i en maskin och mörka i en annan. Jag kör blått, svart, rött, brunt och andra mörkare färger tillsammans. Resten kör jag med ljus tvätt.
  • lugnåsbo
    lovisa a skrev 2008-03-20 09:29:46 följande:
    annars kan du köpa colocatchlappar på ICA står bland tvättmedel o sånt, tycker dom är jättebra. DOm suger åt sig överbliven färg.
    (står till o med att man ska kunna tvätta vitt med rött men jag har inte vågat prova )
Svar på tråden För oss som gillar Lindex, rabatt tråden!!