• zasata

För oss som gillar Lindex, rabatt tråden!!

Här inne diskutterar vi inte dom olika rabatterna som finns.
    Utan detta görs i så fall i tråden:
    www.familjeliv.se/Forum-11-241/m27550481.html

Skriv:

vilken affärhur många gånger man kan använda denbutik eller internethur mycket rabatten är påövrigtAlltså ingen diskution här, endast länakr och tips på rabatter.TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-02-11 09:17
    Vet inte hur många gånger man kan upttadera.. men jag börjar nu..

50:- rabatt på lindex både i butik och internet, går att använda hur många gånger som helst så länge du harr ett lindexkort. gäller till den 15/2
    www.lindex.se/SE/Information/InfoStart.aspx...

50:- rabatt på lindex både i butik och internet, går att använda hur många gånger som helst så länge du harr ett lindexkort. gäller till den 15/2
    www.familjeliv.se/Forum-11-241/m27550481-335....://www.lindex.se/SE/Archive/PDF_Clu b/0803_club_SE_kupong2.pdf

10% på internetshoppen på lindex ange kod:
    E22110

Lindex
    20% på valfri bh
    Internetkod: L28120
    Gäller tom 17/2

Lindex Shop Online
    Som ny prenumerant vill vi passa på att bjuda dig på 50 kr vid ditt nästa köp över 200 kr i Lindex Shop Online. Använd internetkoden nedan.
    Internetkod: E30150

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-02-11 17:19
    rabattkod.se/

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-03-13 19:13
    Nya tråden:
    www.familjeliv.se/Forum-11-241/m30297894.html

nya bild tråden:
    www.familjeliv.se/Forum-11-241/m30298069.html
  • Svar på tråden För oss som gillar Lindex, rabatt tråden!!
  • MiaMariaMia

funkar inte för mig heller.... blir galen, vill ju handla ju!

• Tokfia 7

Testade också att inte kryssa för att jag är medlem redan, så då funkade det - sparade massor av sköna kronor! Plus att jag kunde beställa tröjor till mig själv i storlekar som var slut i butiken!!

• MiaMariaMia

nu funkade det för mig med... sparade 140kr... men de saker jag egentligen ville ha fanns inte i rätt storlek, så jag köpte andra fina saker!!!

• Solglimtar

Hej! Jag har en liten fråga! Om man köpt en jacka på webben för 299kr, men med 30% rabatt som man vill byta mot andra plagg i en lindex-butik, får man för 299 då eller endast för det belopp man betalt för så att säga..? Vad tror ni? Undrar om rabatten bränner inne om man vill byta eller lämna tillbaks...

• MiaMariaMia

tror du får för så mycket du betalt, men påpeka att du hade 30% på det plagget så får du säkert det på det du byter till... lycka till

• philmKarin
    K mamma: I vanliga fall så får man ju byta till annat plagg för ord. pris så det borde väl gälla samma om du köpt jackan på nätet?
    Mamma till Tyra - 2006.08.22
  • Tokfia 7

Annars har jag hört att folk bara fått tillbaka det de faktiskt betalt och rabatten har frusit inne om man bytt till nåt annat.

• Snorky
    Tokfia 7 skrev 2008-03-25 19:14:24 följande:
    Annars har jag hört att folk bara fått tillbaka det de faktiskt betalt och rabatten har frusit inne om man bytt till nåt annat.
    det beror ju på. Gäller fortfarande rabattkupongen så tycker jag det är självklart att man ska få 30% på ett nytt plagg. Men om man byter till något annat flera veckor efter att rabatten var aktuell så tycker jag inte det är lika självklart, men ofta är de snälla och tycker det är ok att byta till något annat och rabatten följer med. Det beror på humöret på den i kassan!
    Mamma till buspojkarna Neo 050314 och Mio 061221
  • Tessa76

Kaordisk Mamma skrev 2008-03-25 17:14:16 följande:

Hej! Jag har en liten fråga! Om man köpt en jacka på webben för 299kr, men med 30% rabatt som man vill byta mot andra plagg i en lindex-butik, får man för 299 då eller endast för det belopp man betalt för så att säga..? Vad tror ni? Undrar om rabatten bränner inne om man vill byta eller lämna tillbaks...
    Lämnade tillbaka ett plagg häromdagen som jag iofs köpt i butik, men med 30% rabatt. Fick det ajg betalt tillbaka, + fick 30% rabatt på valfritt plagg OM jag köpte det då. dvs ingen tillgodocheck att anv en annan gång.
  • Lokatt

behöver lite hjälp att förstå nu Ska beställa för första gången från web-shop och visst har ni väll kombinerat rabattkoderna? Alltså utnyttjat flera olika 30% på vara och 50kr rabatten? Hu skriver jag in det för att få det rätt?

Svar på tråden För oss som gillar Lindex, rabatt tråden!!