• zasata

För oss som gillar Lindex, rabatt tråden!!

Här inne diskutterar vi inte dom olika rabatterna som finns.
    Utan detta görs i så fall i tråden:
    www.familjeliv.se/Forum-11-241/m27550481.html

Skriv:

vilken affärhur många gånger man kan använda denbutik eller internethur mycket rabatten är påövrigtAlltså ingen diskution här, endast länakr och tips på rabatter.TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-02-11 09:17
    Vet inte hur många gånger man kan upttadera.. men jag börjar nu..

50:- rabatt på lindex både i butik och internet, går att använda hur många gånger som helst så länge du harr ett lindexkort. gäller till den 15/2
    www.lindex.se/SE/Information/InfoStart.aspx...

50:- rabatt på lindex både i butik och internet, går att använda hur många gånger som helst så länge du harr ett lindexkort. gäller till den 15/2
    www.familjeliv.se/Forum-11-241/m27550481-335....://www.lindex.se/SE/Archive/PDF_Clu b/0803_club_SE_kupong2.pdf

10% på internetshoppen på lindex ange kod:
    E22110

Lindex
    20% på valfri bh
    Internetkod: L28120
    Gäller tom 17/2

Lindex Shop Online
    Som ny prenumerant vill vi passa på att bjuda dig på 50 kr vid ditt nästa köp över 200 kr i Lindex Shop Online. Använd internetkoden nedan.
    Internetkod: E30150

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-02-11 17:19
    rabattkod.se/

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-03-13 19:13
    Nya tråden:
    www.familjeliv.se/Forum-11-241/m30297894.html

nya bild tråden:
    www.familjeliv.se/Forum-11-241/m30298069.html
  • Svar på tråden För oss som gillar Lindex, rabatt tråden!!
  • zasata

hur många gånger vågar man använda 30%aren?

• E81
    philmKarin skrev 2008-03-20 09:23:57 följande:
    Jag har inte varit med om att de färgat av sig på andra plagg men visst tappar de färg - vissa plagg mer än andra. Jag vet inte om det finns nåt knep för att bevara färgerna men kommer du på nåt så säg til
    Jag brukar spruta på lite Yes diskmedel (handdisk) på tvätten i maskinen när jag ska tvätta plagg i starka färger. Ett tips jag har fått någon gång, vet inte om det är p g a det men hittills har plaggen hållit färgen bra.
    *Anton* 19/6-06
  • humran

Undrar också om det där med att använda många rabattkuponger... Inte kan jag väl knata in med 10 kuponger till 10 plagg samtidigt? Reagerar inte någon då?

• Smultronhjärta
    humran skrev 2008-03-20 18:25:51 följande:
    Undrar också om det där med att använda många rabattkuponger... Inte kan jag väl knata in med 10 kuponger till 10 plagg samtidigt? Reagerar inte någon då?
    Alltså jag hade inte kunnat med men sen å andra sidan tar jag bara ett plagg och en kupong åt ggn -ska jag ha fler plagg tar jag det en annan dag eller på ett annat Lindex.. Men den som vågar testa många kan ju rapportera hur det gick
  • Smultronhjärta

sara gerdrup skrev 2008-03-20 19:16:05 följande:

blir det billigare att köpa h&m kläder på nätet än i butik?
    Om man får in flera rabatter samtidigt så blir det ju rabatten minus 40kr om man tar faktura som man sparar -sen beror det ju på hur bekväm man är vs hur långt man har till närmaste HM...
  • zippis

Har ni använt 30% kupongernaflera gånger i webshoppen?

• lillgrisen

Behöver man någon kod till 10% på H&M eller går det automatiskt med clubkortet? Ska precis beställa så det vore jättebussigt om någon kunde svara snabbt...please!

• Snorky
    lillgrisen skrev 2008-03-20 22:02:39 följande:
    Behöver man någon kod till 10% på H&M eller går det automatiskt med clubkortet? Ska precis beställa så det vore jättebussigt om någon kunde svara snabbt...please!
    det går automatiskt
    Mamma till buspojkarna Neo 050314 och Mio 061221
Svar på tråden För oss som gillar Lindex, rabatt tråden!!