• rött och guld

hur mycket har ni handlat för idag ? tråd nr 2

forts...

• Svar på tråden hur mycket har ni handlat för idag ? tråd nr 2
  • Linny
    Odile skrev 2008-03-09 21:23:15 följande:
    Jag handlade ett pkt pulversås, två kycklingfiléer och en liten påse ris. Jag tycker det är dyrt! Försöker storhandla på Willys ibland och det är såklart billigare, det tjänar man på.
    Ah ok. Tänkte mig en fullproppad påse Jo det var faktiskt Willys vi handlade på idag, men då vi alltid väljer "fel" grejer så blir det kanske inte så billigt som det kan bli
  • Odile
    Linny skrev 2008-03-09 22:36:55 följande:
    Ah ok. Tänkte mig en fullproppad påse Jo det var faktiskt Willys vi handlade på idag, men då vi alltid väljer "fel" grejer så blir det kanske inte så billigt som det kan bli
    aha jo jag formulerade mig lite fel :) Håller med om att en full kasse är rätt överkomligt till det priset.
    Ja det är lätt att välja fel särskilt när man ibland är hungrig, som jag ofta lyckas vara vid matinköp :)! Livsfarligt!
  • L1J

Inget idag än så länge Men igår storhandlade vi på Willys, middagar för hela veckan plus en limpa cigg. 1050:-. Brukar alltid storhandla på Willys en gång i veckan, där kan man köpa mkt storpack och frysa in och det är ju ganska billigt. Sen köper man ju till en del under veckorna men middagarna handlar vi till vid veckohandlingen.

• miss Y

efter för ovanlighetens skull gjort en veckomatsedel så ska vi snart åka och veckohandla kompletteringsvaror. Blir väl ca 300-400:- då vi även måste köpa kycklingfiléer och ost. Men så slipper man fundera så mkt på det där med att handla resten av veckan.

• lightswillguideyouhome

289 på apoteket, men nu e det frikort.
    167 på två paket cigg, en flaska loka, en påse, keso, knäckebröd, rostbröd, cornflakes, snabbnudlar *3 och äggnudlar.

Svar på tråden hur mycket har ni handlat för idag ? tråd nr 2