• rött och guld

hur mycket har ni handlat för idag ? tråd nr 2

forts...

• Svar på tråden hur mycket har ni handlat för idag ? tråd nr 2
  • L1J

0:- idag. Var dock hos tandläkaren som kommer kosta nåt på 700 men det ska inte betalas än

• miss Y

handlingen slutade på 470:- (handlade lite mer än vad som var tänkt). tyckte ändå slutsumman blev rätt mkt på tanke på att det var en kompletteringshandling för veckans matsedel. dyrt att leva...

• Danska

0 kr igår. Jobbade 15 timmar orkade inte ens köpa något att äta
    på vägen hem.

• Linny

260 spänn på ica igår. Köpte färsk laxfilé till middagen idag och kompletteringshandlade lite som vi glömde när vi veckohandlade

• yakumo

Jag uppdaterat min nolla från i går lunch.
    På eftemidagen så köpte jag (+fru) en lägenhet för 4,85 miljoner plus att vi spenderade ca 550kr på en restaurang för att fira.

Fast vi har ju inte överfört pengarna änu, och det mesta kommer ju inte vara våra pengar utan bankens, så jag vet inte om det räknas.
    Man kanske ska säga att vi sålde våra själar till banken istället?

• miss Y

yakumo:
    hahaha så kan ju oxå se det

• Linny
    yakumo skrev 2008-03-11 09:33:27 följande:
    Jag uppdaterat min nolla från i går lunch.På eftemidagen så köpte jag (+fru) en lägenhet för 4,85 miljoner plus att vi spenderade ca 550kr på en restaurang för att fira.Fast vi har ju inte överfört pengarna änu, och det mesta kommer ju inte vara våra pengar utan bankens, så jag vet inte om det räknas.Man kanske ska säga att vi sålde våra själar till banken istället?
    ja, nu kan man säga att ni arbetar för banken
    Grattis till lägenheten!
  • yakumo

Öhhh, Tack tror jag...

Linny skrev 2008-03-11 09:46:25 följande:
    ja, nu kan man säga att ni arbetar för banken Grattis till lägenheten!
  • Linny
    yakumo skrev 2008-03-11 09:47:37 följande:
    Öhhh, Tack tror jag...
    Ingen fara, det gör vi också Men säg inget till min arbetsgivare, för de tror jag jobbar för dem egentligen
Svar på tråden hur mycket har ni handlat för idag ? tråd nr 2