• Svar på tråden Vi som handlar mer (barn)kläder än vi borde del VI !!
  • tvåsmå

Nu har även jag beställt lite Nova Star, inte så mkt än, måste få hem o kolla storlekar först.
    Var i Uppsala igår och inne på Sweetie Pie, Rackartyg och Lilla Rummet. Blev inte så mkt, lite smågrejer bara.

Men det var bra att få klämma och känna på lite kläder jag bara sett i webbshoppat förut. Insåg att även storlek 86 i kik kids nya heldräkt är föör lång för lillan...

• loveliva

Nu har jag beställt Nova Star också
    Blev wct dressarna, jeansen, mössorna & mjukisjackan till barnen
    Den röda wct dressen verkar ju helt ljuvlig i färgen!

• prinsungen

Nu finns det ännu lite ny shopping i galleriet!

SofieO skrev 2008-03-04 09:37:46 följande:
    Prinsungen: Fin shopping som alltid!
    TackarFlört
    Edwin 050912
  • SofieO
    prinsungen skrev 2008-03-04 10:25:24 följande:
    Nu finns det ännu lite ny shopping i galleriet! Tackar
    Åhh vad fint! Supersnygg burberry!!

Måste fråga vart du hittat pepe jeans t-shirten och american outfitters jeansen...

Har lagt in lite ny shopping...men har inte handlat så mycke på senaste tiden..renoverar för fullt här hemma!
  • Höst06

Vilken strl tror ni jag ska ta på nova star wct jacka + byxa till min son som är 8 mån? Han drar 80 i andra kläder, tror ni 86 blir för stort?

Vilken butik är bäst att beställa NS från?

Jag är inte shoppingtokig - bara handlingskraftig
  • jojoa75
    lollypop skrev 2008-03-03 22:50:16 följande:
    Sällar mig också till gänget som beställt Nova Star Åhhh, vad fiiina de nya kläderna är!!!Till sonen:Grå WCT dress (byxa + jacka)Grå mössaBaggyjeansArmybrallorTill dottern:Wrap-around flecce (från i höstas)Röd WCT dress (byxa + jacka)Röd mössaBaggyjeansRosa 3/4 byxorHalterneck topp
    WOW!
  • Ullis 10

Suck! Provade just nya jackan från Kikid, ursnygg men modellen är katastrof.... Måste skicka tillbaka, såå trist...

• jojoa75
    Ullis 10 skrev 2008-03-04 19:46:42 följande:
    Suck! Provade just nya jackan från Kikid, ursnygg men modellen är katastrof.... Måste skicka tillbaka, såå trist...
    Fortfarande väldigt små i strl eller vad var det annars för fel med modellen?
  • Höst06
    Höst06 skrev 2008-03-04 19:39:49 följande:
    Vilken strl tror ni jag ska ta på nova star wct jacka + byxa till min son som är 8 mån? Han drar 80 i andra kläder, tror ni 86 blir för stort?Vilken butik är bäst att beställa NS från?
    Ingen som kan hjälpa mig med råd lite snabbt??
    Sitter med värsta beslutsångesten och vill beställa!
    Jag är inte shoppingtokig - bara handlingskraftig
Svar på tråden Vi som handlar mer (barn)kläder än vi borde del VI !!