• Svar på tråden Vi som handlar mer (barn)kläder än vi borde del VI !!
  • s k r i n d a

Vår tjej har smala fötter så på henne sitter SuperFit lite bättre än Kavat. Men jag köper ändå mest Kavat, gillar både utseende, kvalitet och funktion.

• Peak
    Helle skrev 2008-05-15 11:59:47 följande:
    Jag ser bara en massa vagnar...?
    ja titta de länkar till förstasidan bara...

molo byxor med stjärnor, blå/röd/vita var det jag menade!
  • Smultronhjärta
    Peak skrev 2008-05-16 09:54:22 följande:
    ja titta de länkar till förstasidan bara...molo byxor med stjärnor, blå/röd/vita var det jag menade!
    Jopp, baby går upp till 92 tror jag..men på 1klass är de slut i de större storlekarna..
  • Ari Gold

Peak:

Jag har annars hört att Molos brallor funkar bra att köpa flera storlekar för små och använda som knickers. Har inte sett på bild hur det blir dock.

Åsa:

Kul att det verkar finnas en handfull Örebroare här då! Tipsa gärna om du ser några fynd! Hinner inte gå så mycket i affärerna just nu ¨då det är fullt ös på jobbet + kvllskursen jag går *stress*. Men snart är det sommarlov - då ska jag shoppa!!!!

• Rååsa Smurfen
    Da Mutt skrev 2008-05-17 18:00:22 följande:
    Peak:Jag har annars hört att Molos brallor funkar bra att köpa flera storlekar för små och använda som knickers. Har inte sett på bild hur det blir dock.Åsa: Kul att det verkar finnas en handfull Örebroare här då! Tipsa gärna om du ser några fynd! Hinner inte gå så mycket i affärerna just nu ¨då det är fullt ös på jobbet + kvllskursen jag går *stress*. Men snart är det sommarlov - då ska jag shoppa!!!!
    japp har ett par i st 68 till min dotter som normalt har 86Glad
  • tvåsmå

Jättefint!

Mamma2001 skrev 2008-05-20 22:53:12 följande:
    uppdaterat galleriet med fint
Svar på tråden Vi som handlar mer (barn)kläder än vi borde del VI !!