• Svar på tråden Vi som handlar mer (barn)kläder än vi borde del VI !!
  • SofieO
    Booble skrev 2008-03-06 16:46:48 följande:
    Då finns det nya bilder igen!!
    Åhh var har du hittat BRANDstrom? Måste haaaa!!
  • prinsungen
    Fin shopping igen.... Har oxå shoppat massa nytt från BRANDstrom idag...så mkt fint!!!
    Älskar de hallonröda o ljusgula färgerna! Deras jacka var ju bara sååå underbar. Blev oxå lite till från FITN, en zip jacka från Gant, tröja från MiniRodini o världens sötaste badbyxor från Burberry.

Bilder kommer....
    Edwin 050912
  • prinsungen
    SofieO skrev 2008-03-06 17:01:09 följande:
    Åhh var har du hittat BRANDstrom? Måste haaaa!!
    Tror att freshmilk hade lite i sin webbshop.
    Edwin 050912
  • Booble
    prinsungen skrev 2008-03-06 18:32:01 följande:
    Fin shopping igen.... Har oxå shoppat massa nytt från BRANDstrom idag...så mkt fint!!!Älskar de hallonröda o ljusgula färgerna! Deras jacka var ju bara sååå underbar. Blev oxå lite till från FITN, en zip jacka från Gant, tröja från MiniRodini o världens sötaste badbyxor från Burberry.Bilder kommer....
    Åhh låter fiint! Jag köpte BRANDStrom tröjan hos Freshmilk men hon hade inte fått allt än, det du har sett verkar ju lovande
    ♥ Melvin ♥ 20060130 ♥ booble.bilddagboken.se/
  • Line80
    tänk att de där ida T kläderna du köpt.. haj badisar å den fina gröna tröjan hade jag precis innan jag kikade in hos dej tänkt shoppa  snacka om samma snygga smak!
  • Booble
    Line80 skrev 2008-03-06 19:20:23 följande:
    tänk att de där ida T kläderna du köpt.. haj badisar å den fina gröna tröjan hade jag precis innan jag kikade in hos dej tänkt shoppa  snacka om samma snygga smak!
    Hihi vad lustigt De är fina så köööp!!
    ♥ Melvin ♥ 20060130 ♥ booble.bilddagboken.se/
  • maruttan

Jag är oxå lite sugen på badbyxorna från IdaT, hur var de i storlek?? Fick hem frottejackan från KikKid idag, hade ju tagit stl 104 och den tror jag blir alldeles lagom! Har inte hunnit prova den än dock!

Filip 051113 & BF 080818
  • Line80
    Booble skrev 2008-03-06 19:22:06 följande:
    Hihi vad lustigt De är fina så köööp!!
    japp håller på funderar på storlek bara.. är de normala? vilken strl tog du? tänkte på badisarna för tröjan vet jag redan vilken strl jag ska ha
Svar på tråden Vi som handlar mer (barn)kläder än vi borde del VI !!