Line80 skrev 2008-02-27 18:39:40 följande:
oj då råkade du ut för samma sak som jag första gången jag beställde från a-bay.. fast då hade de INTE mätt skorna själva utan gick efter DC's egna mått som va helt galna.. då fick vi oxå hem alldeles för stora skor men de va jätte hjälpsamma, efter att jag mejlade dom om mitt problem så ringde de upp mig och mätte upp ett par nya skor med mej i örat så det skulle bli rätt. så jag tror att efter mitt samtal me dom så fick de mäta om alla skor själva å det är ju bra om iaf det stämmer nu! men som sagt tråkigt att det blev fel för er ialla fall.. hoppas ni hittar skor i rätt strl. Jag tror inte du behöver stå för returportot heller.. de satte tillbaka de pengarna till mig i efterhand.
Hej ja det är jätte tråkigt tycker jag, nu måste jag vänta länge tills de kommer tillbaks i mindre storlek

Hmm .. men iaf njaa det står att man ska stå för portot och nu när dom mätt så är det ju bara mitt fel hehe

men det är liksom stora så ja jag vet inte får iaf ta 1 cm mindre och hoppas att dom sitter bättre! Bli ju kul när dom kommer iaf hehe kan ju bara vänta.. men vet ni hur jag kan skicka tillbaks dom? Alltså hur man kan slå in det?