• Svar på tråden Vi som handlar mer (barn)kläder än vi borde del VI !!
  • Line80
    Booble skrev 2008-03-02 20:17:36 följande:
    WCT jacka o byxa i grått, armybyxor, och 3/4 dels jeansen...
    3/4 dels jeansen funderar jag verkligen på hur de sitter då det är mudd nertill.. ja det ska bli intressant och se om du har lust att dela me dej av modell bilder sen
    men man får väl vänta 1½ vecka till innan kläderna har kommit gissar jag på.. lång väntan tycker jag hehe..
  • Line80
    Melike.se hade ju ett par justa shorts som jag inte sett i de andra webbutikerna, där fanns även lite modellbilder 
  • Booble
    Line80 skrev 2008-03-02 21:29:02 följande:
    Melike.se hade ju ett par justa shorts som jag inte sett i de andra webbutikerna, där fanns även lite modellbilder 
    Jag såg bilderna i Petit och hoppas 3/4 dels byxan sitter lika fint på Melvin, kan ju se helt galet ut oxå...
    ♥ Melvin ♥ 20060130 ♥ booble.bilddagboken.se/
  • Aannaa
    elsa77 skrev 2008-03-02 19:43:55 följande:
    flera som har lagt upp nova star.. ååå va mycket fint det är Vad har ni köpt??
    Shoppade en röd WCT jacka + byxa idag
    Emilia är mitt allt ♥
  • prinsungen

Nu finns lite nya shopping bilder i galleriet! Kommer mer senare under dagen......

Edwin 050912
  • Tynne

Hur är NS i storlek? Sitter här o ska skicka iväg en beställning på WCT-dressen i grått. Grabben har 86 nu,men kommer kanske att kunna ha 92 senare vår/sommar.. Ska jag beställa 92?

• Booble
    Tynne skrev 2008-03-03 14:27:05 följande:
    Hur är NS i storlek? Sitter här o ska skicka iväg en beställning på WCT-dressen i grått. Grabben har 86 nu,men kommer kanske att kunna ha 92 senare vår/sommar.. Ska jag beställa 92?
    Jag hade tagit 92 då... de gör ju inget om dressen är lite stor, och under jackan kan du dessutom ha en långärm tröja så ser den inte så stor ut.
    ♥ Melvin ♥ 20060130 ♥ booble.bilddagboken.se/
  • lollypop

Sällar mig också till gänget som beställt Nova Star

Åhhh, vad fiiina de nya kläderna är!!!

Till sonen:
    Grå WCT dress (byxa + jacka)
    Grå mössa
    Baggyjeans
    Armybrallor

Till dottern:
    Wrap-around flecce (från i höstas)
    Röd WCT dress (byxa + jacka)
    Röd mössa
    Baggyjeans
    Rosa 3/4 byxor
    Halterneck topp

En mamma håller sina barn i handen en tid men i sitt hjärta förevigt!
Svar på tråden Vi som handlar mer (barn)kläder än vi borde del VI !!