• Svar på tråden Vi som handlar mer (barn)kläder än vi borde del VI !!
  • maruttan

Någon som vet var jag kan få tag på en grå SVEA mössa?? Trodde att de bara fanns i blått och rött men såg på caroucelljunior.se ( osäker på stavningen..) att de hade haft den i grått och det skulle ju vara skitsnyggt till F's röda skaljacka!

Filip 051113 & BF 080818
  • elsa77

maruttan: om jag inte kommer ihåg fel så skulle den väll inte komma i grått nu tll våran har jag hört men är inte helt säker..
    Det nya kommer i mitten av mars tror jag.. mycket tror här..

• Line80
    maruttan skrev 2008-03-07 22:04:47 följande:
    Någon som vet var jag kan få tag på en grå SVEA mössa?? Trodde att de bara fanns i blått och rött men såg på caroucelljunior.se ( osäker på stavningen..) att de hade haft den i grått och det skulle ju vara skitsnyggt till F's röda skaljacka!
    köpte du inte den grå NS mössan då?
  • maruttan
    Line80 skrev 2008-03-07 22:27:14 följande:
    köpte du inte den grå NS mössan då?
    Nope tog ju en röd! Men jag vill ju ha en mössa med tofs, tycker det är sååå gulligt!
    Filip 051113 & BF 080818
  • Booble
    maruttan skrev 2008-03-07 22:04:47 följande:
    Melvin har en grå som jag köpte på SVEA butiken här i Gbg, vill du att jag kikar??
    ♥ Melvin ♥ 20060130 ♥ booble.bilddagboken.se/
  • zasata

har ett par jeans i nova star som e stl 80 och dom är jääätte stora.. min dotter är 10mån.
    hur är dom grå mjukisarna i stl? krymper dom något?

• thj
    zasata skrev 2008-03-08 08:58:31 följande:
    har ett par jeans i nova star som e stl 80 och dom är jääätte stora.. min dotter är 10mån.hur är dom grå mjukisarna i stl? krymper dom något?
    Inte vad jag märkt,men bomull kan ju krympa mellan 1-5% så de har kanske gjort det
    Kramiz
  • maruttan
    Booble skrev 2008-03-07 23:16:16 följande:
    Melvin har en grå som jag köpte på SVEA butiken här i Gbg, vill du att jag kikar??
    Jaaaa hjärtans gärna!! Är den mörkgrå eller ljusgrå?

Svea mössa...

Det är den här jag vill ha!
    Filip 051113 & BF 080818
Svar på tråden Vi som handlar mer (barn)kläder än vi borde del VI !!