• Svar på tråden Vi som handlar mer (barn)kläder än vi borde del VI !!
  • Booble
    maruttan skrev 2008-03-08 10:07:31 följande:
    Jaaaa hjärtans gärna!! Är den mörkgrå eller ljusgrå? Det är den här jag vill ha!
    Jag har den ljusgrå, men är den mörka ny för i vår? Är den ny så borde den ju verkligen finnas...
    ♥ Melvin ♥ 20060130 ♥ booble.bilddagboken.se/
  • maruttan
    Booble skrev 2008-03-08 11:19:42 följande:
    Jag har den ljusgrå, men är den mörka ny för i vår? Är den ny så borde den ju verkligen finnas...
    Vet ej! Såg den bara på bild hos caroucelljunior.se, det kanske är den ljusa men att den blev sådär mörk på bild?
    Filip 051113 & BF 080818
  • Ullis 10

Hej, ngn som vet fler än alfons som säljer Gant via webb????

• BabyLounge

Min Robin har en i Marin! I like ;)

• prinsungen

Lagt in lite nya shoppin bilder....kommer fler när kameran(batteriet) e laddat!

Edwin 050912
  • tvåsmå

Supersnyggt!!

prinsungen skrev 2008-03-09 19:07:16 följande:
    Lagt in lite nya shoppin bilder....kommer fler när kameran(batteriet) e laddat!
  • tvåsmå

Prinsungen: Vet hur det är med storlekarna på BRANDstroms tröjor för flickor i vår? Såg den rosa fina i din blogg och bara måste ha den!

• Mamma2001

uppdaterat med några shopping pics under "kläder" "saker" och "hemma hos oss"

-I Love Pink-
  • philmKarin
    maruttan skrev 2008-03-08 18:55:26 följande:
    Vet ej! Såg den bara på bild hos caroucelljunior.se, det kanske är den ljusa men att den blev sådär mörk på bild?
    Kan det tyvärr inte vara så att mössan på bilden är marin egentligen men ser lite grå ut på bilden?
    Mamma till Tyra - 2006.08.22
Svar på tråden Vi som handlar mer (barn)kläder än vi borde del VI !!