• Svar på tråden Vi som handlar mer (barn)kläder än vi borde del VI !!
  • lollypop

Lite uppdatering i bildgalleriet *SHOPPING*
    Mest Me&I och H&M

En mamma håller sina barn i handen en tid men i sitt hjärta förevigt!
  • maruttan
    philmKarin skrev 2008-03-09 22:25:51 följande:
    Kan det tyvärr inte vara så att mössan på bilden är marin egentligen men ser lite grå ut på bilden?
    Jo tyvärr är det nog så....
    Filip 051113 & BF 080818
  • loveliva

jag vill ha nova star NUUUUU!!!!!!! Ingen som har fått ännu???

• SofieO

Va in på Smallkids idag o dom hade fått in..men skulle inte packa upp förrens dom har flyttat till nya lokalen i början på april!?!! GALET!!!

• jojoa75
    SofieO skrev 2008-03-11 21:17:28 följande:
    Va in på Smallkids idag o dom hade fått in..men skulle inte packa upp förrens dom har flyttat till nya lokalen i början på april!?!! GALET!!!
    Det låter ju verkligen inte riktigt klokt!
  • Line80
    SofieO skrev 2008-03-11 21:17:28 följande:
    där va jag oxå idag i hopp om att få se lite nyheter.. blev lika besviken jag
    Men dom hade rätt bra flyttrea om man inte redan tröttnat på det gamla.. som jag
  • Line80
    loveliva skrev 2008-03-11 20:49:38 följande:
    jag vill ha nova star NUUUUU!!!!!!! Ingen som har fått ännu???
    jag fick ett mejl idag om att kollektionen va försenad till leverantörerna.. åhh va ledsen jag blev då.. hoppas bara man hinner få det innan påsk för sen åker vi bort!!
  • SofieO
    Line80 skrev 2008-03-11 21:23:22 följande:
    där va jag oxå idag i hopp om att få se lite nyheter.. blev lika besviken jag Men dom hade rätt bra flyttrea om man inte redan tröttnat på det gamla.. som jag

Jo superbra rea om man inte har allt redan!

Gick därifrån tomhänt!!!..bytte bara storlek på Kikkiddressen jag köpt... sånt har aldrig hänt mig förr!

• Line80
    SofieO skrev 2008-03-11 21:30:24 följande:
    Jo superbra rea om man inte har allt redan! Gick därifrån tomhänt!!!..bytte bara storlek på Kikkiddressen jag köpt... sånt har aldrig hänt mig förr!
    nej samma här hade räknat med att komma därifrån me lite nyheter, men tjo fick jag
Svar på tråden Vi som handlar mer (barn)kläder än vi borde del VI !!