• Felicia6

***Skelleftetråden***

Så har då ännu en tråd tagit slut för oss så här är våran nya.
    Välkommen in både gamlingarna och om det tittar in några nya

Våran gamla tråd:
    www.familjeliv.se/Forum-11-239/m27152047.html
    Tänk att vi är inne på våran 12e tråd

Här hittar du presentationerna av oss som hänger här:
    www.familjeliv.se/Forum-11-239/m19847492.html
    www.familjeliv.se/Forum-11-239/m23725059.html
    www.familjeliv.se/Forum-11-239/m27151895.html

Familjecentralen Knuten brukar många vara till.
    Här är deras hemsida där du hittar öppettider och annat smått och gott:
    http://familjecentralen.skelleftea.org/index.php
  • Svar på tråden ***Skelleftetråden***
  • Felicia6

Fan, jag känner mig gammal.. Åkte på en fest förut ikväll och det kändes bara som fjortisvarning där. Och så var det festen innan som jag var på oxå.

Var iaf en helt galen karl där som tittade ner i min urringning.. han frågade om jag ville få ett rövknull och så klämde han mig på röven två ggr.. helt galen var han.
    Fick en kasse tomflaskor över mig, och såklart fanns det öl kvar i en del.. Suck. Stinker öl nu

• varfördåför

felicia: det lät ju som mogna-klubben ju. jag hatar fjortisfester, ok att folk blir lite flamsiga och tjolriga, men det ska hållas på en sund nivå!

• Annamus

Felicia: Haha, det är som när jag var ut och dansade sist, då kännde jag mig supergammal. Dansade med en kille som bjöd upp mig, artig och trevlig och surrade på, och så mitt i alltihopa frågar han mig: Vilken klass går du i? Jag bara... eh.... eh... eh.... ja jag gick väl ut skolan för 15 år sen men... tja...

• madigan
    Annamus skrev 2008-03-30 09:45:01 följande:
    Felicia: Haha, det är som när jag var ut och dansade sist, då kännde jag mig supergammal. Dansade med en kille som bjöd upp mig, artig och trevlig och surrade på, och så mitt i alltihopa frågar han mig: Vilken klass går du i? Jag bara... eh.... eh... eh.... ja jag gick väl ut skolan för 15 år sen men... tja...
    Såg att ni fått en t-shirt från Dreamhack.....där jobbade min mamma tordag och fredag.
  • WilmersMamma

xylifon: tror jag köper ett par gummistövlar åt han

• Lillhjärtat04
    Felicia6 skrev 2008-03-29 23:15:15 följande:
    Lillhjärtat04, hihi Lilla kina? Vad åt ni för gott då?
    Jepp. vi åt friterad kyckling med sötsur sås Ni då?
  • madigan

Har varit på loppis och hittade lite bebiskläder.
    Sen så köpte jag en tjock åkpåse för 30 spänn. Dom som sålde den sa att dragkedjan var paj, jag testade att dra igen den och nöp ihop dragarn. Nu fungerar den....30 spänn från Babyproffsen.

Lycka!!!

• skrutteluttan74
    maltazar skrev 2008-03-29 23:31:19 följande:
    tack, men de är samma de också..nåja, jag får väl vänta på att de jag vill se läggs upp på youtube.eller på att få min dator fixad.. bytte me Thony o fick fixen på köpet
    ja så är det värt att byta om man få "fixen" på köpet
    Jag har en pappa & en bror som är data tokiga,pappa stackarn som inte ens skulle ha en dator för några år sen...
    Hans polare på Kommun,skulle byta ut kommun datorerna,så då fick kommun anställda köpa loss dom ,så pappas kompis som jobbar på kommun,köpte en billigt och släpade hem till farsan.
    Sen har det bara "Rullat" vidare...
    Från början ringde han mej och mina bröder och va as sur, nu är det vi som ringer han...
  • skrutteluttan74
    Annamus skrev 2008-03-30 09:45:01 följande:
    hahaha...ungefär samma fråga fick jag sist ja va på krogen...Och maken fick höra att han var 38 och han är 2 år yngre än mej...hahaha
    Sen har vi bara varit på fester "hemma hos folk"...MEst vi som har dom dock,beroende på utrymme...Men,men...Kontentan av det hela,det är samma folk på kriogen idag som för 15 år sen...
Svar på tråden ***Skelleftetråden***