Inlägg från: Felicia6 |Visa alla inlägg
  • Felicia6

***Skelleftetråden***

emmapemma4 skrev 2008-02-29 08:47:50 följande:
    Min mamma gjorde op i oktober och har gått ner ungefär 25 kg. Det beror väl också på hur mycket man väger från början hur mycket man går ner.
    Jo precis. Har man mindre övervikt från början så går man ner saktare oxå.

Dom säger att dom flesta går ner 50-75% av sin övervikt med hjälp av open men många går ner allt eftersom dom blir mer rörliga då dom går ner i vikt och då fortsätter viktnedgången

Kixi och Hally, tack
  • Felicia6
    skrutteluttan74 skrev 2008-02-29 19:23:05 följande:
    Aha...jag har bett min läkare o mhjälp att få gå ner ,just med tanke på mina andra Fysiska problem...men hon tycker typ jag är "gnällig" ändå har jag som sagt minst 20 kg övervikt...när jag skulle sövas för en månad sen vägde jag 86...Hon är skit svår att prata med...så jag funderar på att prata med kirurgen jag har i Skeå i å me tarmarna och se om han kan hjälpa mej på någe vis....
    kolla in http://www.viktop.se http://www.viktdropp.se det är två jättebra sidor där du får information om operationen
    Hoppas det löser sig för dig Vad har du för bmi nu?

Malle, det är jätteolika men man går ner mest under första året iaf

Jag har gått ner ett kilo från igår
  • Felicia6
    Soulie skrev 2008-03-04 10:56:12 följande:
    skriver en rad här också i tristessen på jobbet (:
    Älskar dig dårå
  • Felicia6

Krya på er alla sjuklingar! Hoppas hoppas det kommer gå över snart!

Idag är det en vecka sen operationen och tre veckor sedan jag börjat med flytet och totalt har jag nu gått ner 9kilo. Helt galet
    Allt går bra oxå, mår inte så dåligt och ska ut på prommis med en kompis snart

• Felicia6
    maritmedm skrev 2008-03-04 11:04:28 följande:
    Härligt att dt funkar bra för dig
    Tack Jag är så glad att jag gjorde den

Hally, jo det känns jättebra Jag är trött så jag får vila lite då och då, och så får jag magknip om jag dricker för fort, annars mår jag väldigt bra.
  • Felicia6
    Soulie skrev 2008-03-04 11:10:38 följande:
    en dricka till den som räddar min dag o får den o gå snabbare d: om det blir felicia6 kan hon få en 50cl vatten d;
    haha tack för den
  • Felicia6

Malle, ja jag gick ner 6kilo på två veckors flyt

Lofia skrev 2008-03-04 15:17:24 följande:
    Felicia: Oj va fort du gått ner, hur känns det i kroppen. Får du äta vad du vill eller är det typ soppor i början?
    Jag måste äta flytande.. soppor, fil, yoghurt osv i en vecka till sen får jag börja med pureer
  • Felicia6

Malle, nej jag kommer inte gå upp direkt jag äter vanlig mat igen, jag kommer ju äta så pass små portioner Rymmer just nu bara 1dl mat åt gången i magen

Däremot om nåt år kan jag börja gå upp igen om jag inte sköter mig, men första 1-2åren går man oftast bara neråt (om man inte småäter pizza o skit hela dygnet runt)

• Felicia6
    Soulie skrev 2008-03-08 11:56:54 följande:
    godmorgon och allt sådant d:gör härmed en belöning den som hittar felicia6(lotta) och får in henne här d: troligtvis hittas hon i sängen sovandes men kan i vissa fall vandra ner för trappan och gömma sig i soffan.har i extrema fall åkt iväg mot ursviken till hemlig destination
    Får jag en belöning då jag själv hittade mig då?
Svar på tråden ***Skelleftetråden***