Inlägg från: varfördåför |Visa alla inlägg
  • varfördåför

***Skelleftetråden***

jag ska bara vsra snäll t på serigösa inlägg här, vill inte förstöra felicias tråd ju.

tyvärr maltazar ha ringen aning. had einte internet då tv4 började med det där!

• varfördåför
    Mochride skrev 2008-03-29 22:47:54 följande:
    Xylifon, det får du ju inte göra. Det kanske du har rätt i, men lite tjoller är ju bra kul, det kan väl få stanna kvar här, är ju beroende av den här tråden nu
    kom till den andra tråden om du vill tjollra. den är väldigt okomplliserad!
  • varfördåför

seriös är tex wilmersmammas seriösa frågor om skor till wilmer idag. sådana inlägg svarar jag på!

• varfördåför

felicia: det lät ju som mogna-klubben ju. jag hatar fjortisfester, ok att folk blir lite flamsiga och tjolriga, men det ska hållas på en sund nivå!

• varfördåför

wilmersmamma, på obs har de fodrade ljusblå stövlar med döskallar på, de passar barn med lite bredare fötter köpte sådana till ilon. jag brukar taupp sulan ur skorna och kolla hur det serut om man håller den under foten, den ska vara ca 2cm större än foten, då passar skon

• varfördåför

felicia6: jo presis. o vi kan lätt bli lite högljudda och ha lite "underbältet" humor, men det är fortfarande på en gasnka lugn nivå.

• varfördåför

sist jag haade en ricktig fjortisfest var då jag just flyttat till min fösra tvåa (i ettan hade vi ingen) då var jag 17år, men inte ens då spydde någon men jag ahr varit på många fester efterdet hemma hos andra då man har undrar hur mycke det ska kosta att sanera lägenheten efteråt.

men det blev ju lite annars då jag fick baarn gasnka tidigt ändå, har inte varit läge o festa så mycke efter det, har ju som varit konstant gravid i fleraår

• varfördåför

då jag var fjorton tyckte jag att det var kul med sådana fester, men då jag började gymnasiet så var jag redan läss på sådant!

• varfördåför

nu räcker det gott om vännerna håller sig hemma så jag slipper alls hehe

• varfördåför

bcsvensk: nä, kommer aldrig upp i tid!

Svar på tråden ***Skelleftetråden***