-
ingen aning om vi gör det, ligger det kring bure, vallen, sjöbottenhally skrev 2008-04-22 12:32:19 följande:xylifon: Bor ni nära Uttersjön? Funderar hur det fungerar med barnomsorg å sånt där ute i vildmarken
isf vars hör det
vi har iaf dagis i sjöbotten
-
ooo, vilken lyx med skåpluckor i köket, vi har inga alls vi

det är inte så roligt, då måste man ha snyggt i skåparna hjämt o ha porslin som matchar!
-
men då man bodde "själv" såg det ju ändå städat ut, men nu med alla plast tallrikar och flaskor o pipmuggar ser dte så grymt stökigt ut..
vi har altså inet en enda skåplucka i hela köket inet ens på nederskåparna
(det är inet vårat val och det går inte att sätta dit utan att bygga om eftersom köket inte är standard på något vis)
-
hehe, nää, det är klart, men du kanske inte hade plast talrikar o olikfergade plast glas från ikea iafAnnamus skrev 2008-04-23 22:23:57 följande:Xylifon: När JAG bodde själv... eh... hahaha... så det INTE städat ut kan jag säga. Jag är en OBOTLIG slarva. Och med bara secondhandgrejjer i mitt hem på den tiden (ja även mycket nu) så var det inte alltid lätt att skapa en enhetlig bild även om jag försökte. :)
annars så kan det ju vara ganska snyggt med lite olika stilar blandat.
-
korv och makaroner
hehe, inspirerande va?! 
-
ja har bakat bullar idag också.. på jobbet.. fast bakeoff bullarna är ricktigt goda

-
men jag gillar oddsen för svärfar idag. alvin är också opererad i umeå en valborgs under en sjuksköterske trejk, och det gick ju bra, tror attd et är ett gått omen att olle fick sammamaritmedm skrev 2008-04-30 12:38:41 följande:Ja jag kan ju säga som så att då jag träffade Petter hade han mer häng på brallorna än vad jag tyckte var oki, nu sitter de mkt bättre Försökte få han att inse att han aldrig kommer bli tagen seriöst om han inte ens kan dra upp byxorna.Nu ligger min pappa i Umeå och är förberedd för sin operation så nu rullar de nog snart in på operation.
-
jo jag hörde det :-/ absolut inte kul alls!maritmedm skrev 2008-04-30 12:56:06 följande:Ja det kommer säkert att gå bra, det tvivlar jag inte på. Skrämmande bara att de vågat vänta så pass länge. Han hade haft känningar två gånger på morgonen så de hade inte ens kunnat duscha honom innan op. -
presis, så han hinner bli farfar fler ggr
han måste ju hinna träffa alla sina barnbarn.. hehe, fast det kan ju iof vara en av anledningarna till att han är sjuk. har ju blivit lite barnbarn genom åren 
-
jo, presis.. tur att jag inte r något av åvantåendemaritmedm skrev 2008-04-30 13:16:19 följande:Jo tänk alla besvärliga barn, barnbarn och arbetskollegor som är och ska ha med han i allt och ha hjälp med allt.... vem skulle inte tackla av då???
vad ska alla göra idag då?