Inlägg från: varfördåför |Visa alla inlägg
  • varfördåför

***Skelleftetråden***

jo, med barnen har det gått fort att få komma dit, alvin har också rör, o vi har varit dit o sugitur öronen några ggr, men remiss från vc för en vuxen tar nog snäppet längre tid.

men man kasnke kan få komma på röntgen iaf o kolla bihålorna där osedan få en tid till öron om röntgen svaren visar att det verkligen behövs!

När får vi en Gloria?
  • varfördåför

aerosmith och meat loaf var väl också stora?

När får vi en Gloria?
  • varfördåför

glassmaskinen är nu igång (från i torsdags) på statoil i bureå.  redan less o har inte ens jobbat och måsta göra någon glass ännu!

När får vi en Gloria?
  • varfördåför
    emmapemma4 skrev 2008-04-08 15:15:29 följande:
    här har jag en febrig kille som är less att titta på tv så det blir inte så mycket gjort. tur att nummer två (3 månader) iallafall är nöjd och belåten.
    här har vi en febrig mamma och två killar som är väldigt nöjda med att få spela x-box en stund, det brukar de nämligen inte få göra bara sådär mitt i veckan
    När får vi en Gloria?
  • varfördåför

Mochride skrev 2008-04-08 20:47:29 följande:
    Vad sugen jag blir på mjukglass nu. Det är så gott
    men du får vänta tills de startar glass tillverkningen i stan... jag vill inte göra mjukglass.. urs så jobbigt det är!
    När får vi en Gloria?
  • varfördåför

imorgon ska jag på arbetsintervju hihi, hur kul vore det inte att slippa göra mjukglass i sommar

osså fick jag min smink från e-funck houser ny och artistry är så kul med nytt smink

kanske vore nåå för dig marit, nytt smink som döljer alla trötthetstecken, tom mina mörka ringar under ögonen försvan o då är sminket bra

När får vi en Gloria?
  • varfördåför

sminket.. nää, det är merkessmink, jag sälger det   fasst detta var till mig, bara mig

När får vi en Gloria?
  • varfördåför

eddy funk houser är sminkartis, en av de fyra mäst säljande i världen, han brukar sminka dem i ellé

När får vi en Gloria?
  • varfördåför

tror inte att du måste det, tror däremot att du har RÄTT till det om du vill! dagis dvs.

När får vi en Gloria?
Svar på tråden ***Skelleftetråden***