• Felicia6

***Skelleftetråden***

Så har då ännu en tråd tagit slut för oss så här är våran nya.
    Välkommen in både gamlingarna och om det tittar in några nya

Våran gamla tråd:
    www.familjeliv.se/Forum-11-239/m27152047.html
    Tänk att vi är inne på våran 12e tråd

Här hittar du presentationerna av oss som hänger här:
    www.familjeliv.se/Forum-11-239/m19847492.html
    www.familjeliv.se/Forum-11-239/m23725059.html
    www.familjeliv.se/Forum-11-239/m27151895.html

Familjecentralen Knuten brukar många vara till.
    Här är deras hemsida där du hittar öppettider och annat smått och gott:
    http://familjecentralen.skelleftea.org/index.php
  • Svar på tråden ***Skelleftetråden***
  • madigan

Jag hoppas ni förstår att jag inte skickar iväg dottern med enbart kjol.
    Hon har ju långbyxor under och kjolen gick till knäna.

• Peda

Oh my good! (slår klackarna i taket) Aldrig i livet jag skulle göra det nej!! Inte för att en lärare kräver det . Vägra säger jag!!

madigan skrev 2008-04-11 07:51:09 följande:
    Vet ni vad min 10 -åriga dotter berättade nu på morronen:Jo att hennes lärare har bestämt att tjejerna ska ha kjol och killarna slips på fredagarna.Jag bara eehh..jaha..varför...jo för han tycker de är så snyggt med slips på killar. Dom behöver inte ha de , men han ser gärna att dom har de varje fredag.
    Någon som e ute efter en syskon vagn?? Här har ni värsta kapet!! www.familjeliv.se/Annonser/&picture_nr=1
  • madigan
    Peda skrev 2008-04-11 09:42:04 följande:
    Oh my good! (slår klackarna i taket) Aldrig i livet jag skulle göra det nej!! Inte för att en lärare kräver det . Vägra säger jag!!
    Någon som e ute efter en syskon vagn?? Här har ni värsta kapet!! www.familjeliv.se/Annonser/&pic...
    Men hon sätter på sig kjol och byxor även andra dagar för hon gillar att ha lager på lager. Men vi ska ta upp de där på kvartisen som kommer.
  • madigan
    Någon som e ute efter en syskon vagn?? Här har ni värsta kapet!! www.familjeliv.se/Annonser/&pic...
    Jag skulle gärna köpa den ,men tror inte min gube går med på de..tyvärr..men den är siitasnygg
  • maritmedm
    Jättefin vagn... du har inte ett par barn som du säljer oxå??? Skulle vara trevligt att ha några som passar i vagnen Folk tittar så konstigt om jag går med tom vagn
  • madigan

Nä nu ska vi gå på stan lillan och jag.Får se om vi ens hittar nåt..är ju fattig kyrkråtta dessutom så

• madigan

Ja de blev 2 nattplagg till lillan. Bild finns i mitt galleri.

• Peda

Jo...Xylifon har säkert två ur sin varg flock att av vara!

maritmedm skrev 2008-04-11 09:48:06 följande:
    Jättefin vagn... du har inte ett par barn som du säljer oxå??? Skulle vara trevligt att ha några som passar i vagnen Folk tittar så konstigt om jag går med tom vagn
  • Peda

www.tradera.com/trader/trader_active_auctions.aspx Smyger in en länk te mina auktioner.. har alldelens för mkt kläder nu.. alexander har precis bväxt ur en drös kläder.. detta är inte ens det. det är hans bebis kläder i stl 74/80 de upp till 68 ligger faktiskt i Emma garderob, vet inte jag kommer idas köpa mer nytt till henne. Pluss att hon börjar växa ur stl 50 nu också.. vissa 56 e lite trånga med.. så.. håll utkik.

Svar på tråden ***Skelleftetråden***