• Felicia6

***Skelleftetråden***

Så har då ännu en tråd tagit slut för oss så här är våran nya.
    Välkommen in både gamlingarna och om det tittar in några nya

Våran gamla tråd:
    www.familjeliv.se/Forum-11-239/m27152047.html
    Tänk att vi är inne på våran 12e tråd

Här hittar du presentationerna av oss som hänger här:
    www.familjeliv.se/Forum-11-239/m19847492.html
    www.familjeliv.se/Forum-11-239/m23725059.html
    www.familjeliv.se/Forum-11-239/m27151895.html

Familjecentralen Knuten brukar många vara till.
    Här är deras hemsida där du hittar öppettider och annat smått och gott:
    http://familjecentralen.skelleftea.org/index.php
  • Svar på tråden ***Skelleftetråden***
  • Kixi

Vill bara påminna om Dunnis-party hemma hos mig lördag 26:e april kl. 13....välkomna!!!! Skicka gärna meddelande till min inbox om ni kommer så jag kan planera fika!

Om ni känner att ni istället vill vara värdinna för en dunnisträff kan ni också skicka brev till min inbox. Om det är någon som känner för ett blixtparty så har jag en öppning nästa lördag. Annars är det maj som gäller främst, så att man hinner få alla härliga sommarkläder i tid för sommaren :)

Gå in och kolla på www.dunnis.se

Kramisar Kixi

• varfördåför
    Peda skrev 2008-04-12 14:08:43 följande:
    Daniel har redan två barn till att köra i den!!
    dina då eller :-P
    När får vi en Gloria?
  • Peda

Nej nej.. du och Ilon!!

xylifon skrev 2008-04-12 18:52:31 följande:
    dina då eller :-P
  • varfördåför
    Peda skrev 2008-04-13 12:22:07 följande:
    Nej nej.. du och Ilon!!
    vist har vi redan komit överens om att jag både är äldre än du och har månadshandlat i flera år längre än vad du har gjort, + att du rent kroppsmässigt skulle rymmas i en vagn tillskillnad från mig osm e lång och reslig att inte peter skaffade en tvillingvagn då ni fick alexander, hmm, ja, nu då du tarupp saken så är det ju facktisk konstigt, för dina små korta ben borde ju bli trötta fort.
    När får vi en Gloria?
  • Peda

Lång o reslig?? du är ju som en spagetti, bara ringla ihop i fickan. Puss på nosen

xylifon skrev 2008-04-13 15:25:14 följande:
    vist har vi redan komit överens om att jag både är äldre än du och har månadshandlat i flera år längre än vad du har gjort, + att du rent kroppsmässigt skulle rymmas i en vagn tillskillnad från mig osm e lång och reslig att inte peter skaffade en tvillingvagn då ni fick alexander, hmm, ja, nu då du tarupp saken så är det ju facktisk konstigt, för dina små korta ben borde ju bli trötta fort.
    Kicki: Shitt! Vet inte om jag vågar komma.. ja kommer urinera mej! *lol* Nej.. ruinera men så klart!! Får tänka på saken.

Kan passa på att påminna om TUPPER WARE PARTY hos mej den 23:e klockan 19.oo =) Kom och fika och surra papegoja, kanske köpa lite plast. (nej inte gummi, det är inte sånt party denna gången)

Åh! Nu är syskonvagn såld! =) Så skönt. Två som ringde på den och en kom från Piteå och tog den på stört. Så nu har vi beställt en Phil & Ted sport vagn! =) ÅHH så roligt! =) Detta blir sista vagnen vi köper. Det tror jag i alla fall. =)
  • Trollmamma

Tänkte bara tipsa om klädytardagen i Skelleftehamn.

Lördag 26/4 i Örjansskolans matsal, mellan 9.00-13.00

• Felicia6
    Trollmamma skrev 2008-04-13 18:20:57 följande:
    Tänkte bara tipsa om klädytardagen i Skelleftehamn.Lördag 26/4 i Örjansskolans matsal, mellan 9.00-13.00
    har dom samtidigt som anderstorp i år då måntro?
  • varfördåför

dom har väl ofta samma dag som anderstorp, men det brukar vara olika tider!

När får vi en Gloria?
  • Felicia6
    xylifon skrev 2008-04-13 20:19:32 följande:
    dom har väl ofta samma dag som anderstorp, men det brukar vara olika tider!
    Nä a-torp brukar väl ha samma tider som i hamn fast olika datum?
    typ 10-15 lr nåt brukar a-torp ha vet jag iaf

har för mig nämligen att jag varit på bägge, fast det varit olika dagar
  • Trollmamma
    Felicia6 skrev 2008-04-13 20:15:56 följande:
    har dom samtidigt som anderstorp i år då måntro?
    Ja, fast på Anderstorp öppnar de 11.00. Så då hinner folk ner till hamn först och handla lite Tycker det är bra att de har samma dag, för då är liks de som vill/ska handla på språng...
Svar på tråden ***Skelleftetråden***