• Anonym

Brasiliansk vaxning.

Funderar på att överraska min sambo med en sådan vaxning.
    Finns det någon som gjort en sådan som kan tala om lite hur de går till,vad man ska tänka på,kostnad o framför allt,gör de mycke ont?
    Bor i södra delen av landet,så vet någon ett bra ställe så e jag tacksam.

• Svar på tråden Brasiliansk vaxning.
  • Cervix

Hej!!

Jag har fått en brasiliansk vaxning en gång.
    Kostnad: 500,- (Detta var i Uddevalla. Kan tänka mig att priset varierar mycket!)
    Ont: jaaaaaaa
    Resultat: fantastiskt mjuk, slät och fin känsla!

• Anonym

Cervix:Tack för ditt svar.Hur länge var du slät sen?

• Cervix
    Svar på #2
    Jadu, jag vet inte riktigt, men det dröjde nog i allafall två veckor innan man började känna små strån igen.
  • Anonym

jag brukar köpa br4asilianskt vax själv från affären eller från typ kicks. Taar bara små partier i taget tills allt är borta... förstår inte varför jag rakat mig förut....?

• Lilla Z

Jag utför brasiliansk vaxning på salong och finns i södra delarna....

• cuteswegirl

alltså har själv funderat på detta länge..... men känns pinsamt & konstigt att låta någon annan fixa en där nere.... ska nog dock ta mod till mig & göra de!

När ska de bli vår tur????
  • Lilla Z

Om jag får prata för mig själv, så är det inget pinsamt. Jag utför ju bara mitt jobb och tänker inte på om jag vaxar en brasiliansk el ett par armhålor....

• cuteswegirl

hm.... jo.... de e ju helt sant..... *ler   man e nog bara mest fjantig!

• Lilla Z

Men så var jag också när jag sj gjorde det på salong första gången. Sen vänjer man sig....

• cuteswegirl

men tänk om den som utför de tycker man ser jättekonstig ut där nere..... *knäppa funderingar jag vet....

Svar på tråden Brasiliansk vaxning.