• Anonym

Brasiliansk vaxning.

Funderar på att överraska min sambo med en sådan vaxning.
    Finns det någon som gjort en sådan som kan tala om lite hur de går till,vad man ska tänka på,kostnad o framför allt,gör de mycke ont?
    Bor i södra delen av landet,så vet någon ett bra ställe så e jag tacksam.

• Svar på tråden Brasiliansk vaxning.
  • MammaHela

jag har testat att vaxa hemma med brasiliansk vax hemma en gång.. AJ AJ AJ faan vad ont det gjorde..

?:*¨¨*:?..?:*¨¨*:?..?:*¨¨*:? Nova, Viggo & Liv ?:*¨¨*:?..?:*¨¨*:?..?:*¨¨*:?.
  • Anonym
    Svar på #23

Skulle Astron vara bra?

Hon desinficerade inte händerna, det fanns inga möjligheter att tvätta sig (mer än en liten toalett med överfull papperskorg), hon hade använda handdukar bland remsorna hon skulle använda och man hade hennes jävla papegoja vid skrevet under behandlingen. En papegoja!
  • adrenalin

det gör extra otn om man kommer dit och är helt orakad va? eller spelar det ingen roll?

burriburr.wordpress.com - läs bloggen, den handlar om saker du gillar! :)
  • Anonym

Håller med inlägg nr 32. I mitt inlägg nr 20, så hänvisade jag till Astron.
    Jättetrevlig var hon, men vaxet var för varmt, rollarna var inte nyligen rengjorda. På bristen fanns det vaxremsor.

Kom ut med stubb, fick gratis återbesök pga detta. På återbesöket, var vaxet supervarmt! Och inte bara håret följde med vaxremsan, kom ut flådd!!
    Aldrig igen!!

• Anonym

oj oj, skriv fel på inlägg nr34,
    ""På bristen fanns det vaxremsor.""

-skulle ha stått "på bristen fanns det vaxrester" INTE vaxremsor..

• Anonym

Och jag gissar att du menar BRITSEN?

Anonym skrev 2008-03-08 21:39:33 följande:
    oj oj, skriv fel på inlägg nr34, ""På bristen fanns det vaxremsor.""-skulle ha stått "på bristen fanns det vaxrester" INTE vaxremsor..
  • Anonym

inlägg 36, japp skrev fel,, ska inte göra flera saker samtidigt, meande självklart britsen! *ler*

• Jennass

jag gjorde en sån april 07, fick betala 300 spänn :) gjorde ondare än en tatuering och det var inte så kul att stå på alla fyra och sära på skinkorna, inte heller när hon drog fram en pincett och noppade mina blygisar,, men snyggt som satan blev det och jag var babylen i flera veckor :) och min kille ääälskade det :D grymt! :)

kan tillägg att jag var på semester i cypern efter och det var asskönt att slippa oroa sig för att man skulle raka sig ;)

UL 9/3 :D
  • adrenalin

står man på alla fyra och särar på skinkorna?? hahaha..

skulle ALDRIG göra det hos nån där det ser ohygieniskt ut

burriburr.wordpress.com - läs bloggen, den handlar om saker du gillar! :)
Svar på tråden Brasiliansk vaxning.