• Anonym

Brasiliansk vaxning.

Funderar på att överraska min sambo med en sådan vaxning.
    Finns det någon som gjort en sådan som kan tala om lite hur de går till,vad man ska tänka på,kostnad o framför allt,gör de mycke ont?
    Bor i södra delen av landet,så vet någon ett bra ställe så e jag tacksam.

• Svar på tråden Brasiliansk vaxning.
  • Anonym

Någon som känner till en bra salong i blekinge/södra småland?
    Vad menar ni med sträng?

ung qvinna:4-5vecka,är det stubbigt då eler har de hunnit växa ut helt på den tiden?

• Anonym

Jag är också sugen på att testa eftersom jag får röda prickar de flesta gånger. Någon som känner till ett bra ställe i centrala stockholm?

• Anonym (vaxad)
    Anonym skrev 2008-03-07 21:03:55 följande:
    Jag är också sugen på att testa eftersom jag får röda prickar de flesta gånger. Någon som känner till ett bra ställe i centrala stockholm?
    Jag kan ju säga att Astron som ligger på Birger jarlsgatan, hon är jättebra. Tar 295 för brasiliansk.
  • timri
    Anonym skrev 2008-03-07 21:03:55 följande:
    Har gått på Dermisensual på Birger Jarlsgatan 94, tror det kostade 295kr.
  • timri

Anonym (vaxad) skrev 2008-03-08 09:59:43 följande:

Jag kan ju säga att Astron som ligger på Birger jarlsgatan, hon är jättebra. Tar 295 för brasiliansk.
    Tyckte du hon var bra? Fick inte alls samma uppfattning. Var där förra sommaren och var inte nöjd alls med henne. Hon var jättesen,fick vänta bra länge. Hade rätt smutsigt bland sina saker, det hon använde till vaxningen, kändes inte så fräscht alls. Stressade igenom vaxningen och gjorde en halvdant jobb. Efter det gick jag inte tillbaka till henne utan hittade ett annat ställe.
  • timri

Anonym (?) skrev 2008-03-07 15:30:27 följande:

Hur vanligt är det att man blir prickig där nere efter en brasiliansk vaxning?Får inte buckt med röda prickar när man rakar sig, är det då kanske bättre att vaxa sig är det lika vanligt där också?
    Inga prickar alls som det kan bli efter att man rakat sig. Lite rött kanske efteråt.På salongen där jag har gjort vaxningen så brukar hon kleta på en slags salva som kyler ner lite, känns som lite som Vicks Blå mellan benen
  • Amsan71
    timri skrev 2008-03-08 11:21:39 följande:
    Tyckte du hon var bra? Fick inte alls samma uppfattning. Var där förra sommaren och var inte nöjd alls med henne. Hon var jättesen,fick vänta bra länge. Hade rätt smutsigt bland sina saker, det hon använde till vaxningen, kändes inte så fräscht alls. Stressade igenom vaxningen och gjorde en halvdant jobb. Efter det gick jag inte tillbaka till henne utan hittade ett annat ställe.
    Vilket ställe går du till och vad kostar det där?
  • Anonym (vaxad)
    timri skrev 2008-03-08 11:21:39 följande:
    jaha... jag har absolut inte samma uppfattning, hon har alltid varit jätteordentlig, alltid i tid. Hon har aldrig stressat när jag varit där och vaxat, sen att hon gör det snabbt tycker jag är bra, vill gärna få det fort överstökat. Har väl hänt att hon missat på nåt ställe men då har jag sagt till eller så upptäcker hon det själv. Det är jag inte så knusslig med... Sen har väl alla inte råd att topprenovera sina lokaler när man är ensam företagare. Att det inte ser tipp topp ut i lokalen innebär inte att det inte är det.

Men alla har vi olika åsikter.
  • Anonym (?)

Finns det någon i Norrköpings-området som gör bra vaxning? Pris?

• timri

Anonym (vaxad) skrev 2008-03-08 15:23:20 följande:

jaha... jag har absolut inte samma uppfattning, hon har alltid varit jätteordentlig, alltid i tid. Hon har aldrig stressat när jag varit där och vaxat, sen att hon gör det snabbt tycker jag är bra, vill gärna få det fort överstökat. Har väl hänt att hon missat på nåt ställe men då har jag sagt till eller så upptäcker hon det själv. Det är jag inte så knusslig med... Sen har väl alla inte råd att topprenovera sina lokaler när man är ensam företagare. Att det inte ser tipp topp ut i lokalen innebär inte att det inte är det. Men alla har vi olika åsikter.
    Kanske hade en dålig dag inte vet jag. Skrev inte att lokalen var smutsig, utan jag skrev att det var det som hon använde till vaxningen, att det var smutsigt där bland hennes grejer. Det var inte fräscht alls. Självklart är det bra om man är snabb, bara det blir bra gjort.
Svar på tråden Brasiliansk vaxning.