hostar massor trots bricanyl..
Vad ska man göra? Han är 1 ½ och hostar så han nästan får kväljningar trots bricanyl...
Vad ska man göra? Han är 1 ½ och hostar så han nästan får kväljningar trots bricanyl...
Ja, jag måste nog göra det iaf..trots att bm sa att vi ska vänta tills mollipecten börjar "ge resultat"..
Hur var natten? Har du varit till doktorn?
vi kom precis hem från läkaren, och båda pojkarna sover. Elias ( storebror) hade lite missljud på höger sida bak så han fick ventoline, och så lite inflammerat i ögonen har han så han fick ögon salva. Men jag är rätt irriterad nu i efterhand att inte lillebror fick nånting, ska man behöva gå och oroa ihjäl sig att han ska sluta andas eller vad..
sänkan var 11 på Elias och 13 på Melvin så det var ju som ingenting, i januari när vi åkte in för att inhalera så hade han kring 50 i sänka..
Jag skulle ha stått på mig mer och sagt att jag vill att de hjälper Melvin, men man litar ju på att de kan sin sak...
natten var som förra natten, sova 10 minuter, hosta 10 min osv..
Min sambo sover inne hos Elias och jag med Melvin, och jag vaknade då flera gånger av att han hostade och fick kväljningar..
Min dotter har haft det likadant hostade och kräktes tillslut.Fick pulmicort mm mm. som ej hjälpte Fick till slut aerius och granulat utskrivet funkar jätte bra (men jädrans dyr) , ger bara bricanyl v.b när hon får förkylningsastma
tycker melvin blir sämre och sämre, vart ska man ringa? ringer man vc så ringer de ju upp och de kanske inte hinner göra det idag, och dessutom så brydde sig ju inte läkaren om honom idag, så vart ringer man?
bb vård i hemmet?
men de gör inget eftersom han inte hörde nått då han lyssnade på hjärta och lungor...
han hostar mer och man hör att han har mkt slem..
Elias är mkt bättre nu, han hostar mkt mindre..
dock så har vi legat inne i en vecka med melvin, han har fått rs virus och lunginflammation stackarn