Inlägg från: Lina med Liten |Visa alla inlägg
  • Lina med Liten

Vi som shoppar danska barnkläder del 9

Duntoffla skrev 2008-03-05 08:56:49 följande:
     Aha, såg nu att det var en barnväst. Tycker fortfarande att det låter mycket med 77:-Jag har för mig att jag skickade ett par vuxenmammajeans och jag tror inte ens de kom upp i det portot.
    Jag har skickat ett spjälskydd för 55:-!!!
    **Älskade lilla Thea**
  • Lina med Liten
    Tildamamman skrev 2008-03-05 09:07:31 följande:
    Jag skickade en sådan här om dagen i stl mindre. Kostade 33:-. Men då vakumförpackade jag den, annars hade det gått på 44:-. Många har ingen kolla alls, utan packar som Angelinah säger i låda. Själv packar jag tom skaljackor och byxor utan att få de skrymmande! Kan förresten tipsa er om blöjpåsarna, de är jättbra att packa i om man har slut på stora mailingbags. Om man vänder dem utoin, blir det ju helt vita....
    HA blöjpåsarna hade inte ens slagit mig. Skönt tips  
    **Älskade lilla Thea**
  • Lina med Liten

Jompa: Gosiga Mini i gosiga regnbågen

**Älskade lilla Thea**
  • Lina med Liten

Jaha värst vad alla drog nu då

**Älskade lilla Thea**
  • Lina med Liten
    Duntoffla skrev 2008-03-05 09:19:55 följande:
     Ta det inte personligt men nu drar jag med BVC och sprutor...Hade hellre hängt här!
    sköt om er! Sprutor e inge kul...
    **Älskade lilla Thea**
  • Lina med Liten
    isold2003 skrev 2008-03-05 09:31:31 följande:
    Jag måste skicka vinnarmail jag. Hade ju meanditräff här igår så det är redan renstädat iaf. Funderar på att åka en sväng till Eskilstuna idag, gå på Lilla Max och klämma på en ny symasnkin också
    städa... usch nu påminner du mig om mitt löfte ang källaren... *suck* Jag måste ta en runda där i helgen...
    **Älskade lilla Thea**
  • Lina med Liten
    isold2003 skrev 2008-03-05 09:41:44 följande:
    Men satsa på öppet hus så slipper du fota och lägga in bilder. Jag har tänkt ha det men får aldrig ändan ur att sätta in en annons i tidningen. När jag var gravid med lillkillen såg jag en sån annons i tidningen och gick dit och hon hade sålt massor redan vid halv elva eller så när jag dök upp. Då kan man ju bli av med sånt som folk inte tycker är värt att betala frakt på Tradera för också.
    Det äär inte att lägga ut det som är jobbigt...(tråkigt) det är städningen...
    **Älskade lilla Thea**
  • Lina med Liten
    Buttelina skrev 2008-03-05 13:58:43 följande:
    weeeeiiiii poppilopp lägger upp idat nuuuuuuuu :-d
    Åhhhh badbyxorna e ju söta så man smäller av!!
    **Älskade lilla Thea**
  • Lina med Liten
    Angelinah skrev 2008-03-05 13:59:50 följande:
    ja xbox kommer hon bli en fena på *bilder på väg*
    hihi tuffing där!! pappa som lärt henne?
    **Älskade lilla Thea**
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 9