Inlägg från: lillronya |Visa alla inlägg
  • lillronya

Vi som shoppar danska barnkläder del 9

Buttelina skrev 2008-03-10 22:04:24 följande:
    aha, men sätet lutar väl?
    Kan kolla imorgon om du vill, eller när jag blir tillräckligt sugen på chips. För då måste jag gå ner ändå. Har ju både enkel och dubbel BT.
  • lillronya
    Buttelina skrev 2008-03-10 22:08:37 följande:
    tack måste du inte ha lite chips nu?  hehe, nä skoja bara, det är ingen brådska
    Jo det är faktiskt chipsdax.
  • lillronya
    Buttelina skrev 2008-03-10 22:17:42 följande:
    ok, åh jag blir ju helt förvirrad här ju lutar själva sitsen?
    Sitsen lutar när ryggstödet gör det. När man ställer upp ryggstödet dras sitsen med upp till ett mer plant läge.
    Jag kan försöka ta kort imorgon om du vill på dubbeln.
    Har fällarna i nu. Då syns det ju inte så tydligt. Sitter dessutom vid datorn utan minneskortläsare.
  • lillronya
    Jen80 skrev 2008-03-10 22:23:24 följande:
    Vi har en syskonvagn BT och den lutar ju lite. Det gör ju även Brion, men den är ju rak i sitsen. I BT:n lutar ju sitsen lite + ryggstödet, så de orkar ju inte sitter rakt upp, utan det blir ju en liten mer laid-back ställning . Liam tycker det är helt ok, men Ilon kan bli lite frustrerad ibland. Särskilt nu när man inte använder den så ofta. Han är van att sitta upp själv och inte behöva luta sig bakåt...
    Fast jag tycker att man får upp ryggstödet rätt bra om man tar i lite. Jag gjorde inte det i början, men nu har jag fått till det.
    Å vad jag tjatar..
  • lillronya
    Buttelina skrev 2008-03-10 22:22:52 följande:
    njae, ja. åh vad svårt... min sambo gillade babytravel tvillingvagnen som jag länkade till jättemycket...
    Du får komma hit till skobyggden å prova?
  • lillronya
    Buttelina skrev 2008-03-10 22:28:37 följande:
    hehe, jag kommer imorgon
    Du är så välkommen!
    Ordnar bild när det är dags promenix i morgonförmiddag. (Om du nu inte skulle komma på en fika )
  • lillronya
    Buttelina skrev 2008-03-10 23:14:17 följande:
    det är gratis då också... så var det sist det var erbjudande..
    Oo nu blev det frestande! Jag ska ju inte handla nåt mer förrän i slutet på denna månaden.....
  • lillronya
    NovJenny skrev 2008-03-10 23:16:53 följande:
    Tack!Blir mycket pengar detta.Tror ni småfolks body med blå blommor och rosa kantband blir fin på lilly? (Medaljong)
    Å den är så fin! Japp!
  • lillronya
    NovJenny skrev 2008-03-10 23:30:00 följande:
    vad tycker ni om aptröjan med beiga ärmar egentligen?
    Jättefin!
  • lillronya

Nähäpp. Nu får det nog vara natti natti här strax. Ännu en på tok för sen natt....

Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 9