Inlägg från: isold2003 |Visa alla inlägg
  • isold2003

Vi som shoppar danska barnkläder del 9

Jen80 skrev 2008-03-08 19:32:55 följande:
    Ups, råkade fynda litepå Tradera igen. Nu måste jag skärpa mig, men trodde ju verkligen inte att jag skulle vinna på så låga bud ... Men men, nu vann jag iaf dessa:www.tradera.com/auction/auction.asp?aid=59522...www.tradera.com/auction/auction.aspxåste sluta kolla på Tradera nu ... Men visst blev det sjukt billigt för dem bägge?!?!
    Vilka fynd!
  • isold2003

Nu lyckades lillkillen ställa om textstorleken så jag måste ha förstoringsglas för att se vad ni skriver Förvånad Jag får nog starta om sidan.. *inget datasnille direkt*

• isold2003

Så, nu ser jag er igen Har iaf kommit fram till att jag måste ha en luvtröja till till lillkillen, en orange/blå. Den turkos/gröna som han haft idag var så mjuk och skön och inte alls trång att trä över huvudet.

• isold2003
    Buttelina skrev 2008-03-08 19:54:19 följande:
    gå in på visa i verktygsfältet och välj textstorlek och välj mellan.... kanske funkar
    Tack! Det räckte med att stänga ner det fönstret bara och öppna ett nytt.
    Jen80 skrev 2008-03-08 20:01:06 följande:
    Hehe, vi får väl se ... Bara ni inte skriver några funderingar i min GB ... Men kanske kanske... Annars har jag en del till Tradera i maj/juni ...Lade in två bilder i BT på Ilon i nya Katvig-tröjan. Trodde stl 86 skulle bli jättestor till honom, men den sitter perfekt . Åh, den färgen blir bara finare och finare, särskilt när den kommer på .
    Jättefin är han i den!
  • isold2003
    lillronya skrev 2008-03-08 20:25:03 följande:
    Hahaha tänkte inte på det.Mög= smuts eller skitTocke= tuppAnvänds väl som smutsgris ungefär
    Jag fattade inte heller
  • isold2003

Åh, nu jag har bestämt mig för blå/orange luvtröja så hittar jag inte den någonstans (isvensk shopalltså), vilka har jag glömt? *letar vidare*

• isold2003
    isold2003 skrev 2008-03-08 20:47:06 följande:
    Åh, nu jag har bestämt mig för blå/orange luvtröja så hittar jag inte den någonstans (isvensk shopalltså), vilka har jag glömt? *letar vidare*
    Där var den ju, på Krumelur!
  • isold2003
    Duntoffla skrev 2008-03-08 20:48:46 följande:
     jag hann inte ens säga något!
    Hade du något annat tips? Tänkte på frakten..
  • isold2003
    lillronya skrev 2008-03-08 20:52:19 följande:
    Plös har jag ingen aning om vad det är... Här klöks man när man får kväljningar.Andra roliga förvecklingar kan det bli med orden lipa och grina.Lipa= räcka ut tunganGrina= skrattaMåste bara meddela att Nordman slog ut Häggkvist/Johnsson om nån nu missat det!!!
    Jag hade missat det. Tycker att det var lite trist faktiskt.

Har kämpat med att få lillkillen i säng, blä vad jag avskyr bråk vid sängdags I vanliga fall tar det två minuter att natta våra pojkar så jag är inte van vid strul heller. Han fyller ju två imorgon och jag hade sett fram emot att fixa iordning här hemma nu ikväll men nu är jag helt slut efter två timmars sömn inatt och lång tråkig nattning *känner mig som en dålig mamma*
  • isold2003

Bara någon som kan sjunga går vidare iaf! Tycker det är pinsamt med alla artister som sjunger falskt på den stora finalen.

Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 9