Inlägg från: isold2003 |Visa alla inlägg
  • isold2003

Vi som shoppar danska barnkläder del 9

Vermilion, fina inköp! Bra att fleecen kom fram så snabbt, vill ju se den på också

• isold2003
    vermilion skrev 2008-03-08 21:28:10 följande:
    Det var så du hette ja! Kom inte alls ihåg... Sen den på? haha, det vill jag med! Här får man inte prova saker inte... Får väl göra det när han sover...  Eller kanske bara säga åt tvärtemotungen att han absolut inte får ha den på sig! Då brukar det bli fart på honom.
    Ingen fara Känner igen det där från storkillen, jag kommer hem med något fint nyköp och så säger han, den ska jag ha på mig EN gång. Och han menar det verkligen också, efter en gångs användning vägrar han plagget igen Skrikandes
  • isold2003
    Angelinah skrev 2008-03-08 21:39:59 följande:
    god kväll!!hur hoppas de här då inte suttit ner många minuter idag öh, rensat förrådet å kastat massor!! Fick nåt ryck o nu e de nästintill tomt där inne *duktiga jag*Familjen tog en prom ner till so.cute åxå och jag passade på att klämma lite på Hummel o den underbara levis jeansklänningen *vill ha*Om nån stackare e utan lurvfleece overall å gillar den blå med röda kanter o väder i luvan så finns den där i 86..
    God kväll! Låter som att du har varit effektiv idag, vad skönt!
  • isold2003
    terezita skrev 2008-03-08 21:49:21 följande:
    SHHHHHHHHHHHIIIIIIIIITTTTTTT COOOOOOOLLLLLLTTTT till när man ska grilla sena sommar kvällar eller när man ska in till stan o äta glass... den vill jag oxå ha!!
    Angelinah skrev 2008-03-08 21:49:30 följande:
    tycker nog den va lite cool faktiskt
    Duntoffla skrev 2008-03-08 21:51:15 följande:
     No worries!
    Tack! Ni vet vad ni ska säga för att muntra upp en nedstämd shoppinggalen mamma
  • isold2003
    Angelinah skrev 2008-03-08 21:54:12 följande:
    men då... e du nere Inget allvarligt hoppas jag?
    Nej, inget allvarligt. En massa strul vid nattningen av lillkilllen, jag avskyr sånt. Vill ju vara sams när man somnar liksom, nu var han bara arg och ledsen på mig Och han som fyller två imorgon och jag skulle dekorera huset nu. Har helt tappat lusten för allt sånt
  • isold2003

Jag köpte galnakoskjortan Förvånad Min man kommer tycka jag är helt knäpp

• isold2003
    terezita skrev 2008-03-08 22:07:46 följande:
    man ska inte älska sitt barn fast "trots åldern" utan man ska älska sitt barn "trots åldern".... hehehe
    Mmmm, två års trotset har precis kommit igång här hemma.. Än så länge är det oftast rätt komiskt med vansinnesutbrotten men man tröttnar rätt snart på dem!
  • isold2003

Känner mig genast lite piggare efter shoppingen, ska göra ett ryck och blåsa lite ballonger iaf

• isold2003
    terezita skrev 2008-03-08 22:20:48 följande:
    diamanter är INTE en flickas bästa vän utan nätshoping är det
    Ja diamanter är det väldans ont om här hemma också
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 9