Inlägg från: isold2003 |Visa alla inlägg
  • isold2003

Vi som shoppar danska barnkläder del 9

Tjollabolla skrev 2008-03-09 09:35:48 följande:
    Hmm jag vet inte riktigt... Kanske en luvtröja från Katvig eller en grå Kik Kid dress Eller så kanske jag ska vänta tills på mådagkväll o shoppa ngt, så inte hela brevlådan fylls på tisdag och jag inte är hemma mitt på dagen .
    Har du sett at den turkos/gröna luvtröjan finns till bra pris på Enzokids?
  • isold2003
    Tjollabolla skrev 2008-03-09 09:41:03 följande:
    Japp har sett det Men barai 92. Tror du det funkar på Milo?
    Min lillkille har ju 92/98 på andra tröjor och jag tog 104 på luvtröjan, den är lite lång i ärmarna men annars jättebra i strl. Milo borde kunna ha 92 utan problem tycker jag.
  • isold2003
    Angelinah skrev 2008-03-09 09:42:02 följande:
      GRATTIS PÅ 2-ÅRSDAGEN
    Tack!
  • isold2003
    Angelinah skrev 2008-03-09 09:43:40 följande:
    Ännu en katastrofnatt i ryggsäcken, vad e det med min flicka just nu ??Kikar bara in en snabbis då vi ska iväg å leka med kompis idag...
    Nej men vad jobbigt Hoppas att det var sista gången det var så!
  • isold2003
    Tjollabolla skrev 2008-03-09 09:45:15 följande:
    Oh! Tack för det...  Hur är den i kvalite? Allså jag menar är den tjock eller tunn? En del tröjor är så tjocka och klumpiga, det hade vi nog inte använt...
    Den är ganska tunn, nästan samma som de vanliga tröjorna. Oc inte trång att dra över huvudet heller, jättebra helt enkelt
    NovJenny skrev 2008-03-09 09:45:26 följande:
    Åh, en 2 åring, GRATTIS!
    Lllkillen säger tack!
  • isold2003

Nej nu ska vi sätta igång här hemma! Ha en mysig dag allihop!

• isold2003

God kväll! Här har varit stort kalas hela dagen och det var två väldans trötta pojkar som hoppade i säng nyss Lillkillen förstod inte alls att det var han som skulle få alla paket och gick runt och delade ut dem till alla andra Storebror tyckte det var jättejobbigt att lillebror fick så mkt fint förstås, trots några tröstpresenter till honom. Bästa presenten var iaf trehjulingen, den går fort på parkettgolv inomhus Och min svägerska kom med kläder från ESL, helt otippat! Och i rätt strl dessutom! Synd att vi redan hade just de plaggen..

Vad har hänt här idag då? Ska väl sätta mig coh läsa ikapp lite strax.

• isold2003
    Duntoffla skrev 2008-03-09 20:37:48 följande:
    Ooops! Råkade visst igen trycka på KÖP-knappen. "Somebody stop me!!" Jag vet att den är lite gråaktig i färgen men annars får den väl bli slit och släng. www.tradera.com/auction/auction.aspx att den gula i 80 kommer dra iväg för mycket i pris för mig.
    Den låter som ett kap iaf tycker jag!
  • isold2003
    Line80 skrev 2008-03-09 20:42:23 följande:
    ingen som shoppat därifrån som vill hjälpa mej?
    Jo, jag betalade 45 dkk i fraktavgift för två tröjor. Betalade med kort. Jag skrev in i meddelanderutan att jag inte vlle ha min beställning om frakten blev dyrare än 45 och jag vet inte om de drog av därför för det var frimärken för 51 på paketet.
  • isold2003
    Angelinah skrev 2008-03-09 20:42:48 följande:
    Alltså jag blir tokig!!!Rygg eländet spökar igen Plågsamt att sitta...*vill inte vill inte*
    Nej vad jobbigt!! Det skulle ju bli bättre nu ju så ni skulle fylla på med en lillebror.
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 9