Inlägg från: CamillaJ |Visa alla inlägg
  • CamillaJ

Vi som shoppar danska barnkläder del 9

haha här är en till som vräkte i sej Isak när han fyllde 1 år.. det va ett tag sen Fundersam

• CamillaJ
    ängeln83 skrev 2008-03-17 21:59:29 följande:
    Dags för lite nostalgi va?! En av dom första bilderna på skrutt.
    Åhh sötis!
  • CamillaJ
    Buttelina skrev 2008-03-17 22:03:04 följande:
    åh, vilken go liten tjockis vad har han gjort med sin lilla panna?
    Haha ja nu när jag kikar han var en tjockis man glömmer fort!! Lillebrossan han är en smalis
    Ja stackars liten han hade ramlat på dagis och slått i pannan inte nog med det där när han fyllde 1 år hade han 41 graders feber men han kunde få i sej sin egna lilla tårta som han fick Skrattande
  • CamillaJ
    ängeln83 skrev 2008-03-17 22:04:27 följande:
    Lilla dockan, kan verkligen inte förstå att han en gång varit så liten, nu är han ju värsta stora killen
    Åh lille plutten så fin!!!!
  • CamillaJ

Åh.. var jag är sugen på choklad! Får nog tar ett glas Oboy..
    har kollat på massor av bebis kort när pojkarna var små små bebisar Så mysigt, men nu vill jag inte ha en bebis till nu ska jag hoppas på att jag hitta ett jobb så ska jag jobba jobba jobba hehe.. inte så kul haha men kul med extra pengar Men iaf i framtiden kanske kanske annars får det vara nog med mina extremt busiga och skrikiga killar

för det är ju endån häääärligt med barn!

• CamillaJ
    ängeln83 skrev 2008-03-17 22:13:20 följande:
    Helt OT men såhär blev det i förrådet, imorgon ska det monteras möbler och förvaring för fulla muggar.O tack för hjälpen med golvet också *klickis*
    Föresten så fint
     åh vi håller på att renovera vårat hus för fullt och visst går det framåt men guuuuud va jag längtar tills våran gillestuga nere förvandlas till ett fint frächt vardagsrum!
  • CamillaJ
    Buttelina skrev 2008-03-17 22:24:23 följande:
    jag vill ha minst en till liten men det blir nog inte förrän om ca 3 år... vill jobba lite emellan!
    Ja jag har sagt att när jag är runt 28 kanske när Isak är runt 7 år och Albin då 5 ½ år så kan dom hjälpa mej med den lille lilla eller va de nu skulle blir
    Men ja saker o ting ändras hela tiden men jag ha alltid sagt att ja minst 1 till men nu känns det som det ska vara såhär ett tag!
  • CamillaJ
    Buttelina skrev 2008-03-17 22:40:31 följande:
    lägg dig inte än!!! du har ju haft villervalla klänning??!! hur är dom i storlek?
    Säg inte att du sitter och kolla in villervalla?
  • CamillaJ
    Buttelina skrev 2008-03-17 22:44:35 följande:
    JO
    Haha nej jag gör just det också och bara älskar det trukos/röda SKA HA!!!
    Buttelina skrev 2008-03-17 22:45:50 följande:
    e jag konstig då eller?
    Inte alls
  • CamillaJ
    Buttelina skrev 2008-03-17 22:50:12 följande:
    haha jag trodde du tyckte att jag var galen som kollade in det skitmärket jag ÅSTE ha´regnbågskläderna! Stör mig på att deras stjärnkläder inte kommer förrän om typ en månad
    Haha nej då jag ska köpa T shirten till lillkillen den turkos/röda och mössan ..oj oj va fin han kommer att bli

Ja regnbågskläderna är så härliga, så fina i vår och sommar!!

Jasså jag trodde det var det som kommit nu som var DET liksom Jaha då vet jag att det ska komma stjärnor med! Ännu mera utgifter kanske ... Fundersam
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 9