Inlägg från: Duntoffla |Visa alla inlägg
  • Duntoffla

Vi som shoppar danska barnkläder del 9

hej igen tjejer!

Tillbaka efter lite fika och promenad i solen.

Isold och ängeln- vilka fina killar i BT!

Butte- Åh, såg att du beställt den där gula velouren! Den ser så fin ut! Jag verkar ha fått pippi på gult.

ängeln83 skrev 2008-03-08 16:30:35 följande:
    Hur fina som helst, kul när dom är två färgade.Frestande frestande...fast jag borde verkligen inte, har bestämt mej för att shoppa till mej själv lite, men...åh vad fina dom är.Kanske kan köpa en ialla fall?Vilken är finast isf?
    Jag röstar för den gröna. Härlig pigg färg!
  • Duntoffla
    Buttelina skrev 2008-03-08 17:31:32 följande:
    Ja, den gula velouren är superfin! det måste du köpa! SÖT din grabb är i bildtråden! Helt underbar!
    Tack! Gillar verkligen Moon kidströjan. Så fin med de stora snibbarna på kragen.
    Men hur var det nu med färgern på velouren? Brandgul? Och du trodde att 74 borde räcka till min lilla buddha?
  • Duntoffla
    ängeln83 skrev 2008-03-08 17:35:40 följande:
    Vilken storlek tror ni på IdaT tröjan? Skrutt har storlek 80 i Molos tröjor.
     Jag har bara en body i Idat så jag vågar nog inte uttala mig. Sitter 80 bra nu? Eller är de åt det större eller mindre hållet?
    Buttelina skrev 2008-03-08 17:35:45 följande:
    ja, 74 kommer helt klart räcka! hur lång är han nu igen? den är så gul att den nästan ser orange ut
    Snyggt! Undrar om den kommer in någon annanstans än Matador? Hr för mig att de har mycket frakt. Måste kolla. Noel är 68 cm lång nu. Vill att den ska räcka till sommaren också.
  • Duntoffla
    ängeln83 skrev 2008-03-08 17:40:25 följande:
    Duntoffla80 i Molos tröjor sitter perfekt nu.Har inte heller haft nån tröja i IdaT, men 80 i bodys är för litet till skrutt nu.Alltid lika jobbigt med storlekar när man aldrig köpt innan.
     Ja, jag skulle nog satsa större precis som du skrev. De växer ju alltid i dem. Trist med för litet.
  • Duntoffla
    ängeln83 skrev 2008-03-08 17:42:29 följande:
    Då blir det 86 Om jag bara kunde hitta varukorgen...hum.
    Jag testade men var tvungen att scrolla ner på sidan för att nå varukorgen längst ner. Har du testat det?
  • Duntoffla
    ängeln83 skrev 2008-03-08 17:47:09 följande:
    Jopp, har testat alls, den finns inte Och jag som var såå sugen på att beställa.
    Vad skumt! säg till om du behöver beställningshjälp. Fast det beror ju hur du vill betala förstås...
  • Duntoffla
    Tjollabolla skrev 2008-03-08 18:35:59 följande:
    Hej flickor!Nu har sambon åkt. Usch vad jobbigt det var, mkt jobbigare än vad det brukar vara. Jag behöver verkligen tröstshoppa!
     Usch vad jobbigt! Hoppa lite shopping piggar upp!
    lillronya skrev 2008-03-08 18:38:53 följande:
    Gokväll! Måste visa dagens knäppisar som käkar smörgåsrån ihop.
     Go kväll! Vilka söta knäppisar!
  • Duntoffla
    Jen80 skrev 2008-03-08 19:32:55 följande:
    Ups, råkade fynda litepå Tradera igen. Nu måste jag skärpa mig, men trodde ju verkligen inte att jag skulle vinna på så låga bud ... Men men, nu vann jag iaf dessa:www.tradera.com/auction/auction.asp?aid=59522...www.tradera.com/auction/auction.aspxåste sluta kolla på Tradera nu ... Men visst blev det sjukt billigt för dem bägge?!?!
     Jättefina och billigt! Säger som Tjolla...har kanske en aning vem som bor där inne.
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 9