Inlägg från: Duntoffla |Visa alla inlägg
  • Duntoffla

Vi som shoppar danska barnkläder del 9

ellenagnes skrev 2008-03-07 19:41:03 följande:
    Hej, Det var ett bra tag sedan jag var inne nu, vi har alla varit lite sjuka Jättefina bilder i BT som vanligt. Jag ska ta och träna på det där med att få in bilderna så jag med kan visa upp. har jag missat mycket? lite
      Usch! Hoppas att ni mår bra nu. Vad har hänt? Nytt IdaT är väl största samtalsämnet
  • Duntoffla
    ellenagnes skrev 2008-03-07 19:49:44 följande:
    Jag det kunde jag se i BT. Superfint!!!!! Vilken butik har bäst?
     Freshmilk men vi har väl plockat ut allt snart. Poppilopp har också en del.
  • Duntoffla
    Angelinah skrev 2008-03-07 20:02:48 följande:
    gahhh.. kände inte igen dig ju
     Hihi... man måste förnya sig ibland ju. Den gamla bilden var så mörk.
  • Duntoffla

Är det någon av er som har testat Katvig velour shorts? Skulle vilja ha ett par shorts till knodden i sommar i alla fall och funderar på Katvig eller IdaT.

• Duntoffla
    Jen80 skrev 2008-03-07 20:18:27 följande:
    Duntoffla: Usch, det lät ju taskigt att jag skrattade. Men jag skrattade för att han såg så sammanbiten ut och sååå söt ! Så det var bara positivt ...
     Hahaha...jag förstår! Tar absolut inte illa upp!
  • Duntoffla
    J essica skrev 2008-03-07 20:15:12 följande:
    Såg du i Bt på Tjollabollas Idat shorts? Gick inte ens upp över blöjan så sådana skulle jag inte våga köpa.
     Ja, såg dem men tänkte att en strl större kanske skulle funka. Undrar hur Katvigen är?
  • Duntoffla
    Angelinah skrev 2008-03-07 20:38:56 följande:
    Så!! vem ska mer trycka på köp knappen ikväll då Nåt liiitet ska ni väl ha ändå va, en IdaT tröja... katvig body... molo strumps som inte finns.. *avskyr att hoppa ensam ju*
     Jag är sugen på Molo stjärnbyxorna men vill ha låååg frakt om jag bara ska beställa dem.
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 9