Inlägg från: Duntoffla |Visa alla inlägg
  • Duntoffla

Vi som shoppar danska barnkläder del 9

ängeln83 skrev 2008-03-07 16:26:18 följande:
    Duntoffla:Jopp, det har gått jätte bra, det var nästan som semester mot att vara hemma med skrutt Fast nu ska det bli ganska skönt att vara ledig några veckor.
    Kan tänka mig att det faktiskt kan vara rätt skönt att "slippa" ta hand om Skrutt ibland. Roligare att komma hem till honom då också.
    jompa skrev 2008-03-07 16:26:34 följande:
    Är du shopping sugen eller
     Ja, mest egentligen sugen på att få fina paket i lådan
    Ullis 10 skrev 2008-03-07 16:28:08 följande:
    Håller med - fick dessutom retura en grej så frakten slutade på 80 spänn, så trist...
     Sånt är drygt!
  • Duntoffla
    Jen80 skrev 2008-03-07 16:32:58 följande:
    Jag väljer mellan: Lindex-velourisar och Katvigs blå/oranga tröja (allt finns i stan)...ELLERMolos grönrandiga tröja och blårandiga byxor (Matador). Det jag jag tänker på är att Ilon har de Katvig-ränderna i kortärmad suit som han även använder som body nu. Kanske dumt att köpa tröjan då :-S.. Jaja, vad säger ni?!? Beslutsångest !!
     Hmm...båda är ju fina men röstar nog för Molo.
  • Duntoffla
    Tindrisen03 skrev 2008-03-07 16:32:33 följande:
    Behöver lite råd om vilken mössa som är finast till ljusgröna Mololurvfleecen med rosa kantband:1)www.minpluddevutt.se/ Kolla på Fritihof of Åre uner kläder. Det är den grönmönstrade jag funderade på eller2)Den bruna eller gröna klövermössan hos www.kade.se/produkter.htm Tycker att det är jättesvårt att hitta ngn cool mössa till den fleecen.
     Kommer inte riktigt ihåg färgnyansen på Molon. Finns den i bild någonstans?
  • Duntoffla
    ängeln83 skrev 2008-03-07 16:36:10 följande:
    DuntofflaJo men så är det ju, och det är ju roligt när man väl kommer hem. Anlednigen till att jag jobbar lite extra är ju för att skjuta upp hans dagis start lite, och sambon är ju ändå ledig, då kan ju en av oss jobba
     Det är ju bra. När ska han som sagt börja?
    Angelinah skrev 2008-03-07 16:39:29 följande:
    Duntoffla---- såååå söt butterkaka
    Tack! En kompis tipsade om en tröja som skulle vara som klippt och skuren för Noel. Det stod " Don´t worry, I´ll smile again tomorrow"

Visst är det skönt att rensa lite? Jag rensade ur min garderob igår och fick ihop ett par kassar att skänka bort.
  • Duntoffla
    Tjollabolla skrev 2008-03-07 16:51:08 följande:
    Haha! Jag fick nyss mail av hon som ville betala sin tradera vinst med att lägga pengar i ett kuvert och skicka. Så här skrev hon:                           hej ! idag kl 10.00 lade jag pengarna på lådan. gömde dem väl.  Hon förstår inte att brevet kan komma bort, att det var det jag menade. Hon tror nog att postgubbarna ska sno dom
      Hoppas att du får dem.

OT- jag blir galen på Tradera. Mina snodda bilder ligger fortfarande uppe och lär väl inte försvinna innan auktionerna går ut. tradera kräver högupplösta bilder av min för att bekräfta att bilderna är mina. Men jag har ju inte sparat org då jag har redigerat dem. Blir så trött!!!
  • Duntoffla
    Angelinah skrev 2008-03-07 17:00:41 följande:
    *smuttar på ett glas champagne med äpple* Vet ni vad dom gör här ute!!Sopar gatorna... då e de vååååår
     Mmm...skumpa är najs!
    Lina med Liten skrev 2008-03-07 17:04:22 följande:
    Men ser de inte att det är samma bild?? Din är ju upplagd före hennes...
     Ja, men de tror väl att vi båda snott bilden någonstans. *morr* Så jäkla trött på dem nu! Och hon med piratbodyn har bara lagt till i annonsen att fler bilder finns. Har mailat henne nu och sagt att hon får be Tradera stänga ner auktionen. Haklappshistorien är väl körd nu eftersom annonsen går ut på söndag.
  • Duntoffla
    Angelinah skrev 2008-03-07 17:06:26 följande:
    men jösses!!vilken korkis som heslt ser ju att bilden e din??? va sysslar dom med?för mig gick de superlätt och superfort
     Ja och igår försökte jag ringa deras telefon tid mellan 9-12. Först sa de bara att det var så mkt att göra att man skulle ringa igen och sen när det gick fram signaler så tog det sån tid och vips var klockan över 12. Surt att de liksom inte ser att jag redan svarat dem att jag inte har en högupplöst bild längre och svarar mig samma sak igen.

Idioter! Usch!

Nej, nu ska jag sluta hetsa upp mig! Det är ju fredag!

Fick mail att Funkybaby har fraktfritt i helgen. Funderar på att beställa något.
    Ska man ha en gulrandig eller turkos/grön randig sommarsuit tro? Hmm...
  • Duntoffla
    Angelinah skrev 2008-03-07 17:36:28 följande:
    Båda Skulle vilja ha den gula jag, men gubben tycker inte Ida passar i gult
    vad tror du om färgen? Visst ser den konstig ut där? Får för mig att den är gulare och inte så orange IRL.

Du inspirirerade mig med ditt skumpadrickande. Måste nog kolla om jag kan hitta ngt sånt i gömmorna
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 9