Inlägg från: ängeln83 |Visa alla inlägg
  • ängeln83

Vi som shoppar danska barnkläder del 9

Angelinah skrev 2008-05-29 12:39:16 följande:
    denna sjunger hon

sööööt!!
    Skrutt diggade den sten hårt
    Står här vid datorn och kör sin knä böjs dans
    ø¤º°`°º¤ø,¸¸,ø¤º°LIAM°º¤ø,¸¸,ø¤º°`°º¤ø
  • ängeln83

Ja herregud vilken rolig ålder det är nu.
    Skrutt lyckades precis få i golvmoppen i toastolen, va sjutton får han allt ifrån?

• ängeln83
    jompa skrev 2008-05-29 13:32:06 följande:
    HahahahaHan har väl sett när ni tar toaborsten och gör rent och skulle väl göra så han med, men att det sen var moppen det spelar nog inte så stor roll
    Så måste det ju vara
    Alla sätt är bra utom dom dåliga
    Tjollabolla skrev 2008-05-29 13:32:59 följande:
    Milo slängde Pappas mobil i toastolen för en månad sen! Efteråt låg den och burrade i typ en timma, jag trodde den skulle explodera. Den är ganska så död nu Tur Pappa jobbar på Ericsson, hehe. Konstigt att toastolen är sååå rolig att slänga saker i. I morse var det hans tandborste som jag precis hann rädda...
    Toa stolen är verkligen extremt rolig tydligen.
    Vi har haft det mesta i våran, hundens ben, leksaker, kläder, en halv banan, U name it
  • ängeln83

Godmorgon flickor.

Vad hittar ni på här?
    Vi har varit en sväng i Jkpg idag, var tvungen att ha lite kläder tills imorgon kväll när vi ska ut med jobbet, bra planering som vanligt
    Gubben åkte precis till jobbet, jag är super trött men måste ju kolla läget här innan läggdags

• ängeln83

Godmorgon

Här har natten varit sådär, skrutt har vaknat typ 100 gånger, känns det som ialla fall. Vet inte varför, han satt bara vaken i sängen och lekte.
    Jag som hade hoppats på en hel del sömn eftersom vi ska ut med jobbet ikväll.

• ängeln83

Hallå igen.

Kom på innan att vi skulle till VC kl 9.30, precis att vi hann
    Hon fick inte bort stygnet idag heller, åååå, jag blir snart tokig, klippte av ändarna och sen menade hon på att resten kommer följa med sårskorpan ut, jaja, bäst för henne att hon har rätt.

• ängeln83
    Duntoffla skrev 2008-05-30 10:02:06 följande:
    Halloj! Redan tillbaka. Bor du brevid BVC? Synd att det inte funkade idag heller. Hon har säkert rätt att det följer med ut sen. En del stygn försvinner ju av sig själv.
    Ha ha, här går det undan Kom in kl 9.30 och satte mej i bilen igen 9.38, sen tar det typ 2 min att köra hem.

Hoppas verkligen det. Börjar ångra att vi inte åkte in till Jkpg ist för att ta bort dom, känns inte som dom är riktigt kompetenta här, tyvärr.
    Hon verkade inte ha några svar på nånting som jag frågade.
  • ängeln83
    Milliemolly skrev 2008-05-30 10:21:25 följande:
    vad har han råkat ut för?jag har bara sett bilder i Bt inte läst något här? Stackarn..........
    Han snubblade rakt in i sängbordet förra torsdagen, slog upp ett rejält sår i näsan, så det blev akuten, sövning och 5 stygn sydda.
  • ängeln83
    Angelinah skrev 2008-05-30 10:23:00 följande:
    Hellu.. HA HA HA     ungefär så ja Ängeln--- Hur e de med lillnäsan?
    Äh, det är väl bra.
    Lite irriterad på personalen på VC bara, dom känns väldigt oproffsiga, dom kan ju för sjutton inte ens ta bort stygn ju.
    Förra gången vi var där och skulle ta bort dom så pillade hon med sin sax i såret hela tiden så nu är det helt rött och svullet igen
  • ängeln83
    J essica skrev 2008-05-30 10:35:20 följande:
    Gomorron tjejer! Åh vilket underbart väder det är idag vad klär ni era små i idag? Vill ju inte att han ska bränna sig men inte svettas ihjäl heller
    Skrutt har kortärmad body och Molo byxor, dom är ju ganska svala.
    Smörjer in armarna för säkerhets skull.
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 9