Inlägg från: ängeln83 |Visa alla inlägg
  • ängeln83

Vi som shoppar danska barnkläder del 9

Angelinah skrev 2008-06-01 08:55:15 följande:
    Du har ett par turkosa knickers
    ÅÅååå underbara söta du

Äntligen är letandet över.
    ø¤º°`°º¤ø,¸¸,ø¤º°LIAM°º¤ø,¸¸,ø¤º°`°º¤ø
  • ängeln83
    Angelinah skrev 2008-06-01 09:06:43 följande:
    Men dom va inte lätta att hitta... Fanns inga under de första två timmarna, sen tog vi paus ute och sen tog vi runda nr 2 och då... där låg dom, ETT par
    Tusen tack för att du letade åt moi
    O vilken tur då.
  • ängeln83
    Tjollabolla skrev 2008-06-01 10:10:04 följande:
    Nu är där lite bilder på huset i mitt galleri med för er som vill se! Allt är ju inte klart, men det fattar ni nog
    Va fint ni har fått det
    Skönt när man börjar komma iordning.

Å Milos rum är ju bara sååå läckert.
    Tror skrutts rum kommer bli ganska likt , vi ska sätta igång med det nu nästa vecka.
  • ängeln83
    Tjollabolla skrev 2008-06-01 10:26:39 följande:
    Tack! Åh vad kul! Skutt & Milo ska ha likadant rum Måste visa bilder sen!
    Har kikat på den Midbec tapeten länge, o sambon blev helt kär när han såg bilderna på Milos rum
    Nu ska vi bara enas om vilket golv vi ska ha, men det blir nog som jag vill, det brukar bli så
  • ängeln83
    siciliana skrev 2008-06-01 11:14:25 följande:
    Men what? Var det denna helgen det var lagersalg?? Nån som har lust att inboxa mig om det är nån molo lagersalg kvar? Hinner inte med i tråden längre...
    Jopp, det var denna helgen, sista dagen är idag.
  • ängeln83
    Duntoffla skrev 2008-06-01 11:15:37 följande:
    God förmiddag!Sitter ute och tar det soft. Tokförkyld är jag, sambon ligger däckad med galet ryggont och Noel sover. Vi som skulle bort idag för att fira en 1-åring. Känns som om det får bli en annan gång. Majo- jättefina Molofynd!Tjolla- vad fint det blir! Skönt med hus va?Jag skulle verkligen vilja och behöva måla en vägg idag men behöver sambons hjälp att bygga ställning i trappan och det lär ju inte hända idag tyvärr. Vill få färdigt nu. Altanen ligger också på is. så typiskt att de få helger sambon är ledig så blir han sjuk eller nu detta. Stackaren!Ängeln-det brukar väl ofta bli som vi tjejer vill?
    Halloj.

Usch, helt fel tid på året att vara sjuk ju

Jag fattar inte varför han inte ger sej direkt, han VET ju att det ALLTID blir som jag vill
  • ängeln83
    siciliana skrev 2008-06-01 11:17:57 följande:
    Naaaj!!!!! Jag skulle till skåne nästa vecka och då hade det ju passat så bra med en danmarktripp... Nåja, får väl hoppas att det dyker upp en massa på tradera nu istället då. *Letar förtvivlat efter en lurv*
    Jag hade också planerat att åka, men tiderna kom ju ut nu nån dag i veckan, och det blev lite kort varsel
    Vi hade tänkt ta en weekend i Danmark, kunde verkligen alla helger utom denna, så typiskt
    Får sikta in mej på nästa salg istället.

Det dyker säkert upp lite lurvar på T nu.
    Vet många som åker dit, shoppar billigt och sen säljer det lite dyrare på T.
  • ängeln83
    Duntoffla skrev 2008-06-01 11:23:38 följande:
    Ja, inte alls kul! Skiter i om man inte ska vara i solen. Måste få lite färg på denna blekfeta kropp nu.Ja, varför inte ge sig på en gång?
    Sjuk ska man ju va på hösten

Tänkte också gå ut och lägga mej i solen lite, är redan rejält brun, men mycket vill ha mera
  • ängeln83
    Duntoffla skrev 2008-06-01 11:29:22 följande:
    Ja, visst är det så! Och ni har väl solarium också? Så du kan vara brun året om
    Jopp, solariet står i källaren , har används flitigt, men nu får man ju passa på att ligga lite i riktiga solen också, tror den tar lite mera.
  • ängeln83

Herregud va varmt det är ute, pallade 30 min i solstolen, inne för lite svalkning och vatten paus

Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 9