• jompa

Vi som shoppar danska barnkläder del 9

ängeln83 skrev 2008-03-09 08:28:55 följande:
    Visst var det Hade jag bara köpt en av tröjorna så hade jag bara ångrat att jag inte tog båda och hade förmodligen beställt den andra i alla fall Vad har du beställt för nåt då?
    Ja vad har jag beställt, jo en Katvig body i grön/blått, en Kikkid velouromlott tröja, en Molo body i bubbelgumsfärger (orange/rosa) och en tröja i krusidull mönstret.
  • jompa

Måste bara visa helt OT, men hur det kan gå när svärmor handlar kläder. (Och nej hon har inte fått ha en på sig bland folk )

• jompa

Grattis till dagens 2-åring. Hoppas han får en jättebra dag.

• jompa
    Tjollabolla skrev 2008-03-09 09:54:23 följande:
       Hon är ju söt ändå som tur är
    Jo men den är så hemsk den där tröjan, fattar inte att hon ens kunde köpa den till oss.
  • jompa
    Buttelina skrev 2008-03-09 10:00:25 följande:
    haha, ser ut som nått man köpt i kina eller nått
    Du är inte helt fel ute, Bulgarien
  • jompa
    Tjollabolla skrev 2008-03-09 10:13:36 följande:
    Usch jag hoppas sambon inte kommer hem med massa sånt skit!! Jag sa till honom igår att titta i garderoben och memorera vad jag gillar Hans svar blev att "Molo har dom inte i Kina"

Men då är det i alla fall tur ni har en kille för då är det inte lika mycket volanger och glitter i alla fall
  • jompa
    Tjollabolla skrev 2008-03-09 10:26:38 följande:
    Näe det blir väl sumobrottare och karateskit Åå Lilla Gos Milo står vid ytterdörren och säger "pappa!" och tittar på mig... Lilla knatten då!
    Lillkillen då Gråter. Han saknar sin pappa.
  • jompa

Duntofflan: Ja visst är det jobbigt när man får saker man inte gillar, men man får hålla god min och sen typ sälja det.

• jompa
    lillronya skrev 2008-03-09 10:42:37 följande:
    Vad gulligt med hej sikke svejs!Jösses vad sent det blev inatt. Verkligen lätt att fastna här.Idag i detta vackra väder (not) ska vi på fotbollsmatch utomhus. Nice!
    Gud så drygt att behöva stå där i regnet, men som du säger vad gör man inte för de små liven.
  • jompa

Duntoffla: Din kille ser så skön ut där han sitter och slappar i soffan. Fina kläder oxå.

Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 9