• jompa

Vi som shoppar danska barnkläder del 9

ängeln83 skrev 2008-03-10 09:52:15 följande:
    Försöker hitta bodys att matcha med Lindex gröna velorisar, fick bara ihop detta, tycker ni det matchar?
    Tycker det ser bra ut
  • jompa
    Duntoffla skrev 2008-03-10 09:57:31 följande:
    Jag tycker att det ser ut att funka. Mina gröna velour ser dock mycket grönare ut IRL. Nä, nu drar vi på gympa och sen lunch med en kompis.CU
    Gympa för mig oxå
  • jompa
    Duntoffla skrev 2008-03-10 09:59:36 följande:
     Inte i Sickla väl?
    Menar att du ska gympa för mig oxå ju
  • jompa
    terezita skrev 2008-03-10 10:00:56 följande:
    gaaaahhh båda mina ungar har bajjat i blöjan samtidigt o så måste dom få lunch innan vi går ner på stan så det blir en fullspäckad dag idag känner jag på mig... nån som vill att jag kollar upp nått på hippo nu när jag endå ska dit?
    Japp, om de har Katvigs luvtröja i grön/blå stl 98 och även deras t-shirts i stl 74, både kort och långärmat.
  • jompa
    ängeln83 skrev 2008-03-10 10:17:10 följande:
    Åååh vad postis drygar idag, nu måste han ju komma snart.
    Den som vänta på nått gott.......
  • jompa
    ängeln83 skrev 2008-03-10 10:36:15 följande:
    Helt OT.Jag satte skrutt i sängen lite medans jag dammsög, han lyckades leta rätt på nappen och somnade, trodde inte ens att han var trött
    Sötingen då Kyss
  • jompa

En avi med posten idag Hoppas på att det är från Eleraff.

• jompa

Ahhh mitt paket från Spojl skickas idag så i morgon kanske det kommer

• jompa
    Lina med Liten skrev 2008-03-10 12:36:32 följande:
    Villervalla får vad jag vet inte säljas på webben...  Mer än fr VV egna hemsida...
    Förstår inte varför, de skulle ju få mycket mer sålt tror jag om de fick säljas av andra på webben oxå.
  • jompa
    Tjollabolla skrev 2008-03-10 12:51:26 följande:
    Goddag i tråden! Ingen post i lådan, vet inte om den är sååå sen idag eller om det inte kommer ngt. Hoppas på det första!
    Hoppas han är sen bara.
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 9