Inlägg från: Buttelina |Visa alla inlägg
  • Buttelina
    Lina med Liten skrev 2008-03-08 10:32:27 följande:
    Lilla mirakel har suit i 86... Phu nu sover Thea middag äntligen...De där sabla tänderna alltså...
    men finns den kvar? där är väl bild men den går inte att lägga till... tror jag
  • Buttelina
    Lina med Liten skrev 2008-03-08 10:36:34 följande:
    Jag kommer så långt som t kunduppgifter iaf... Vet inte om den säger till sen... Jag ska ju inte ha så vill inte prova längre
    hhmm, jag hittar inte den ens
  • Buttelina
    Lina med Liten skrev 2008-03-08 10:36:34 följande:
    Jag kommer så långt som t kunduppgifter iaf... Vet inte om den säger till sen... Jag ska ju inte ha så vill inte prova längre
    bry dig inte om mig! det är jag som e yr!
  • Buttelina
    Duntoffla skrev 2008-03-08 10:47:27 följande:
    Förlåt att jag spammar tråden  men nu undrar jag bara hur Katvig suitsen är i storlek för en som har en knubbis som jag. De är väl rätt smala va? Som bodyn?Jag har nu 74 i Noels body men även en 86 som är lite lång men annars funkar. Vad bör man ta för storlek OM man ska handla något?
    jag har 80+86 till lillebror 77 lång. vissa 86 är långa...
  • Buttelina
    Duntoffla skrev 2008-03-08 10:51:42 följande:
    Ok. Då får man i så fall helt enkelt chansa. Men är det stor skillnad på bredden på 80 och 86?Hittar du ngn fint att shoppa då? Eller spar du dig till Bombom? (har de webbutik?) Såg att de uppdaterade sin sida. hur mår Isabel idag? Fortfarande feber?
    var tvungen att ge barnene mat

Jag e lite shoppingsugen nu bombom har tyvärr ingen e butik. isabels feber gick faktiskt ner inatt, skumt. nästan 40grader igår och sen nästan inget idag men glad är jag
  • Buttelina
    gosmamman skrev 2008-03-08 11:35:12 följande:
    sådär har mina haft nån gång också, det är så skönt när det bara försvinner men man e ju lite orolig att det ska komma tebax lika snabbt .
    ja man är ju det! jag vågar inte gå ut med dom idag i det fina vädret
  • Buttelina
    gosmamman skrev 2008-03-08 11:55:59 följande:
    Är det fortfarande fraktfritt på eleraff?
    ja, det är det väl?! jodå
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 9