Inlägg från: Lina med Liten |Visa alla inlägg
  • Lina med Liten

Vi som shoppar danska barnkläder del 9

Angelinah skrev 2008-03-04 16:38:43 följande:
    jo iofs... skulle bett om pengarna åter egentligen istället..Äsch!!Hur va de på ÖF?Full rulle?
    Ja det va full fart. Thea lyckades faktiskt äta lunch där också. Det brukar max bli lite mellis eftersom hon inte kan koncentrera sig när det e så mycket barn runt omkring. Men det gick idag!! Sen busade hon gärnet och somnade i vagnen på väg hem(vi har 5 min t ÖF) Så då gick jag en runda m henne också...
    **Älskade lilla Thea**
  • Lina med Liten
    Angelinah skrev 2008-03-04 16:47:53 följande:
    låter som en bra dag då :) toppen att hon fixa lunchen där åxå ju
    Ja det va en jättebra dag! Tyvärr fick inte mamma sova i vagnen också... det hade behövts... Men jag får lägga mig i tid ikväll o inte sitta här o snacka skit
    **Älskade lilla Thea**
  • Lina med Liten
    Angelinah skrev 2008-03-04 16:56:01 följande:
    lycka till  Säger samma sak varje dag "ikväll blir de tidigt"... sen lägger sig barnen å de blir som "min tid" å min tid brukar bli lååång när man hamnar här inne Ni är FÖR trevliga helt enkelt
    hmmm du kanske kan påminna mig om jag snubbalr in ikväll
    **Älskade lilla Thea**
  • Lina med Liten

Åh så fin milo är i sin kik kid!!!

**Älskade lilla Thea**
  • Lina med Liten
    Tjollabolla skrev 2008-03-04 17:08:19 följande:
     Tack! *im in lööve*
    köp grå med!
    **Älskade lilla Thea**
  • Lina med Liten
    Buttelina skrev 2008-03-04 17:12:26 följande:
    meh thea måste oxå ha en !!!
    hmmm jag e inte helt övertygad om modellen... den e skitsnygg, men hela måste ju av vid blöjbyte. Thea hatar o byta kläder så detta verkar sååå meckigt. Jag fick ju krupp (får man säga det på FL) på villervallas även om jag älskade dem...
    **Älskade lilla Thea**
  • Lina med Liten
    emmalisa skrev 2008-03-04 17:14:55 följande:
    Hej!Är det någon av er i tråden som vet om man någonstans kan få tag i vinterns fleeceoverall från Molo i storlek 80 (helst), antingen den lurviga eller den med vantfickorna. Har letat som en galning överallt! Kanske är det någon av er som har en och vill sälja sin?/emmalisa
    Tradera?? Ngn speciell färg eller??
    **Älskade lilla Thea**
  • Lina med Liten
    Tjollabolla skrev 2008-03-04 17:14:47 följande:
    Ja det MÅSTE hon! Hon hade vatt döcool i en sån!
    Liiiite sugen på en grön faktiskt....
    **Älskade lilla Thea**
  • Lina med Liten
    Tjollabolla skrev 2008-03-04 17:17:54 följande:
    Hon hade vatt fin i en grön. Eller grå! Rosa är inte Thea va? Annars är ju den underbar! Modellen borde ju passa Thea, lång i benen . Angående modellen så tycker jag det är jobbigare med knappar än att dra av en hel dress. Denna är ju dessutom kortärmad så det går hur lätt som helst!
    får lura lite matdags här...syns sen
    **Älskade lilla Thea**
  • Lina med Liten

God kväll! *smyger in och duckar lite*

**Älskade lilla Thea**
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 9