Inlägg från: jojoa75 |Visa alla inlägg
  • jojoa75

Vi som shoppar danska barnkläder del 9

Gokväll i stugan!

• jojoa75
    gosmamman skrev 2008-04-15 22:14:22 följande:
    Jag är på väg i säng men jag måste bara visa vad jag hittade på tradera. Inte min auktion och inte danskt meeeeen vad gulligt (om man gillar rosa alltså)www.tradera.com/Retro_moln_byxor_Rafsen_lilla...
    Har för mig att det är dom en i traderatråden har handlat molnbyxor av tidigare. De är alltså sydda i påslakanstyg = ganska så stela i tyget....
  • jojoa75
    terezita skrev 2008-04-15 22:55:49 följande:
    ouch... det måste vara jätte obekvämt att ha på sig
    Ja, har för mig att hon köpte flera par o bara behöll ett par som hon sen sålde dom oxå..
  • jojoa75
    jojoa75 skrev 2008-04-15 23:18:38 följande:
    Ja, har för mig att hon köpte flera par o bara behöll ett par som hon sen sålde dom oxå..
    o ja, det är Axens tyger hon syr av, alltså samma som man syr påslakan o gardiner av.. Inte jätteskönt kanske att ha på sig som byxor eller klänning
  • jojoa75

Min tös är grymt för stor för sin Teutonia sittvagn nu som vi använder till henne, alltså hon har haft samma sen hon föddes, fast med mjuklift i början.
    Vi använder inte vagn jätteofta, men när hon ska sova på dan ibland, när vi har hunden hemma eller när man är iväg o shoppar eller så...
    Vill ha en mindre, lättare vagn, men inte en paraplysulky, den måste ff vara bekväm att åka i o ligga o sova i..
    Tips??
    Helst inte i 10'-kronors klassen då alltså..

• jojoa75
    jojoa75 skrev 2008-04-15 23:22:41 följande:
    Min tös är grymt för stor för sin Teutonia sittvagn nu som vi använder till henne, alltså hon har haft samma sen hon föddes, fast med mjuklift i början.Vi använder inte vagn jätteofta, men när hon ska sova på dan ibland, när vi har hunden hemma eller när man är iväg o shoppar eller så...Vill ha en mindre, lättare vagn, men inte en paraplysulky, den måste ff vara bekväm att åka i o ligga o sova i.. Tips??Helst inte i 10'-kronors klassen då alltså..
    Hon fyller 2 år nu i maj, ska kanske tilläggas, så att ni vet strl på henne..
  • jojoa75
    terezita skrev 2008-04-15 23:24:52 följande:
    jag skulle satsat på en brio race om jag var du MEN det finns inget liggläge!
    aha.. ok... Tack för förslaget!
    Ska ta o kika runt lite på babyproffsen o liknande en dag i nästa vecka tänkte jag, tänkte mest höra med er andra som verkar vara vagnproffs
    Hon sover en timme mitt på dan, hon är ju på dagis en del o det är ju inte varje gång när hon är hemma som hon sover i vagnen, men vill nog ändå ha NÄSTAN fullt liggläge iaf, hon är ju van vid det..
  • jojoa75
    Buttelina skrev 2008-04-15 23:37:01 följande:
    länken funkade inte så bra, det var en scoter jag menade
    Kanon, tack för hjälpen!
    Känns som en djungel...
    Nu har jag iaf två att kolla lite närmare på..
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 9