Inlägg från: jojoa75 |Visa alla inlägg
  • jojoa75

Vi som shoppar danska barnkläder del 9

jompa skrev 2008-04-07 15:27:16 följande:
    Åh det hade den där fina känningen.
    Den rosa röda ja, den är urfin!

Hade hoppats på att de tagit in den som Angelinah köpte, men men alla kan ju inte ha ALLT!

Får grunna på vilken som är finast!
  • jojoa75

Fick just nyhetsbrev från freshmilk, de har fått in nytt idat, bla velourklänning såååå fin, manchesterbrallor mm

• jojoa75

o så hade de 15 % rabatt på några märken, redan avdraget, tror det var ejsikkelej, kommer inte ihåg..

• jojoa75
    jojoa75 skrev 2008-04-07 16:23:23 följande:
    Fick just nyhetsbrev från freshmilk, de har fått in nytt idat, bla velourklänning såååå fin, manchesterbrallor mm
    beställde lobster velourklänning o samma färg på manchesterbrallor.
    Älskar den färgen, helt kär!
  • jojoa75
    svischan skrev 2008-04-07 23:22:52 följande:
    Hej! OT, men någon som har länk till meandis tråd??? Jag har fått en faktura efter ett halvår som  är betald och kläderna är redan sålda på T och allt. Shoppa väl=)
    Kontakta din säljare, anmäl via ärendesystemet el maila [email protected]
    Det löser sig!!
  • jojoa75
    Buttelina skrev 2008-04-08 21:57:57 följande:
    Helt sjukt ju! Tänk med frakt och allt shit vad folk vill ha den suiten!
    VILKEN??
    Sitter ju här hur nyfiken som helst ju!
  • jojoa75
    kitty79 skrev 2008-04-08 23:49:57 följande:
    Hej på er är väldigt sugen på IDA T suit i manchester (tror jag att den är ) en sån där med krage och utan ärm , nån som vet vart det kan finns tro ... eller är det bara att kolla T vare dag ?
    Det var ju ett tag sen de såldes, så Tradera är nog det enda stället jag kan komma på som har såna..
  • jojoa75

Kikar in, fick härligt pkt idag från Babyshop. Yoga brallor från sobea, såååå sköna dom är, dom kommer jag att bo i nu ett tag känner jag! O så en kikkid solhatt till Emma, rosablommig.

Igår kom minpluddevutt beställningen: kikkid vit frottejacka, rosa starleggings, röda starleggings o röd butterflyklänning. Snabb lev o trevlig personal!

• jojoa75
    gosmamman skrev 2008-04-09 12:38:49 följande:
    Åh, vad avis jag blir på dig. Jag skulle vilja ha hela det yoga setet men iaf byxorna. Vad fick du betala för dom?
    399 kr o det är dom verkligen värda!
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 9