Inlägg från: jojoa75 |Visa alla inlägg
  • jojoa75

Vi som shoppar danska barnkläder del 9

Buttelina skrev 2008-03-03 21:04:39 följande:
    jag funderar på en röd oxå ha en trevlig kväll
    Du är ju lika skadad som mig!
    Gomorron o strax gonatt! Har kört saaaakta hem på Skånes is-gator, så nu sitter jag o äter frukost o ska läsa ikapp lite!

GeneradSatt o läste ikapp, läste visst inte sista sidan så jag skrev ett inlägg, fast det blivit ny tråd!
    Kul med ny tråd iaf!

Håller med Tjollabolla om att detta är en supernice tråd, jag är väl lite periodare, har inte tid att hänga här nu när jag börjat jobba, men ibland är man ju ledig o då är det kul att titta hit!
  • jojoa75
    Tildamamman skrev 2008-03-04 10:00:08 följande:
    Hjälp mig lite trots att detta är OT. Jag ska slänga på ett par plagg till på min Me & I beställning. Vad hade ni valt?
    Moln, moln, moln! Giraffer..
    Svårt att hitta bara några plagg eftersom jag älskar (nästan ) alla... Är ju liiiite partisk!

Gonatt på er, nu kallar kudden höööögt på mig efter en superstressig natt.
  • jojoa75

men åååh, beställde ju nova star samtidigt som kikkid dressen, då väntar hon säkert med att skicka tills nova star kommit in..
    Inte strul nu, tack!

• jojoa75

Buttelina

Skulle du vilja ta kort på katvig brallsen på Isabell, så att jag kan skicka dig som sändebud sen??

• jojoa75
    lillronya skrev 2008-03-05 08:50:16 följande:
    www.tradera.com/auction/auction.asp är det, om jag nu gjort rätt.
    Iofs så är den vadderad, då blir den ju skrymmande, packar dom sen knasigt typ i en kartong så kanske det överstiger måtten för brev..
    Be henne packa i plastpåse el nåt o gå o väga på Posten! För det kan ju bara inte stämma...

Gomorron alla!

Kollade in Katvig velour brallsen i bt, tack buttelina!
    Blir ju såå tveksam nu ju, får nog ta o mäta Emma på längden ikväll..

Nu är det dags för sängen har jobbat inatt o är sååå trött! Ha det bra!
  • jojoa75

Kikar in o säger hej lite snabbt bara! Ska gå o lägga mig ett par timmar, har jobbat natt..

• jojoa75

IMPAD!

Beställde kikkid dressen samt nova star jeans på freshmilk, idag fick jag dressen.. Jag trodde att de skulle vänta in jeansen som inte kommit till dom än! Glad blev jag o ännu gladare när den sitter sååå fint på! Lite lång så klart i benen, men åååh så fint den sitter på henne!

• jojoa75

Klart man blir nyfiken om presenten ju!!!

Kul att du blev glad novjenny o vi vill jättegärna ha en bild!

Bild på Emma i Kikkid vet jag inte om jag får till, just nu ritar hon o då får hon INTE ha den på sig! Provade bara den lite snabbt tidigare o hann inte hämta kameran..
    Ska försöka kränga på henne den strax

• jojoa75
    Lina med Liten skrev 2008-03-06 17:26:41 följande:
    Men du hon har ju lagt in flera bilder
    Nu såg jag det! Fina tjejen...
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 9