Inlägg från: jojoa75 |Visa alla inlägg
  • jojoa75

Vi som shoppar danska barnkläder del 9

Snigelina
    Oj, nu blev jag nyfiken!
    Har du jobbat med pass eller "passar" du den frågan?

• jojoa75
    ängeln83 skrev 2008-04-13 12:05:02 följande:
    Hum, Eleraff, Poppilopp, Funkybaby, Hiphip, Rumba.1klass vid köp över 200 kr, Babyclothes vid köp över 250 kr.Dom jag kommer på nu.
    phunkycool oxå.
  • jojoa75
    kitty79 skrev 2008-04-13 12:35:57 följande:
    ni som har vart på barnmässan i gbg , var det nåttatt ha i klädväg >? är det värt att köra 10 mil enkel , om man är ute efter str 62 /68
    igår var jag där, tyckte att tex nova star reade ut små strl väldigt billigt, tex bruna hoods med rosa el ljusblå luva för 100 kr. Kollade inte så noga när jag såg att de var små, men en del såna fynd fanns det, iaf där. Vet ju inte vad som finns kvar idag dock.
  • jojoa75

Fick just mail från Funkybaby, 15 % på allt utom Nova Star o deras tavlor.

Shoppade just svartvit kortärmad tröja till Lucas o en ejsikkelej wiseowl rosa tröja till Emma.
    Nu ska jag nog gå o lägga mig, så att jag kan hålla köpfingrarna i styr

• jojoa75
    lillronya skrev 2008-04-14 00:27:48 följande:
    Fick också det. Massa fint....
    Japp!

Ok, 15 % är inte mkt, men det räckte visst till för att man skulle trilla dit
  • jojoa75
    terezita skrev 2008-04-14 23:30:14 följande:
    vad betyder förskottsbetalning?
    betala in till deras konto, sen skickar dom när de sett betalningen.

Gokväll förresten!
  • jojoa75

Våryra på spojl om ni inte visste det redan..
    25 % på allt, ange våryra

• jojoa75

Måste bara berätta....
    När jag var på mässan i helgen i GBG så hade Kameleont Design en monter, gillar deras kläder skarpt. MEN där var en kvinna o en man som stod där i deras kläder.. Alltså vuxna....
    http://www.kameleontdesign.nu/klader/displayimage.php?album=lastup&cat=0&pos=1

Den här hade mannen på sig

Jisses, en stor jättebebis liksom

Säkert meningen att väcka uppseende o så, men för mig blev det bara tvärtom, hade inte på fullt allvar kunnat gå fram till honom som var iklädd den här o köpa nåt av honom..

• jojoa75
    lollypop skrev 2008-04-15 00:17:12 följande:
    Nä men fyyy Johanna *ASG*
    Jag vet.. Generad*elak jag*
    Han tyckte kanske att han var jättefin!
    MEN han såg ut som en jättebebis... Visade bild på den för sambon när jag kommit hem o oj som han skrattade...
    Mannen ifråga var dessutom inte så smal, vilket inte är kul, men sorry.. Det gjorde bara att det såg ännu roligare ut
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 9