-
Över 38,5 OM de är allmänpåverkade. Prova först att ge vätska o se hur han ter sig o hur han är i allmäntillståndet.Buttelina skrev 2008-04-09 13:51:28 följande:vid vilken temp ger ni alvedon till era små? han vaknade nu med 38.8
-
Det kan ju vara en tand som spricker upp oxå, o har han ont är det ju inte fel att ge lite alvedon.Buttelina skrev 2008-04-09 13:51:28 följande:vid vilken temp ger ni alvedon till era små? han vaknade nu med 38.8
-
mina båda barn har oxå gillat Ipren bättre!Mawe123 skrev 2008-04-10 08:57:51 följande:Jag har också haft bekymmer att ge febernedsättande, flytande alvedon smakade illa och jag tyckte inte att de tog ned febern på ett bra sätt heller.Jag fick då tipset på apoteket att byta till ipren -för oss har den fungerat toppen, biter bättre på febern och sonen gillar smaken -så nu är det lätt som en plätt att få i honom medicin =)
-
Beställde från en shop
häromdan (som jag eg brukar välja bort
, ja jag vet dålig karaktär..).
Sen ville jag ändra i min order dan efter, ta bort en sak o lägga till två andra.
Nu fick jag fakturan, har inte fått kläderna än, men de har skickats.
Då har de tagit bort BÅDA plaggen på min ursprungliga beställning o lagt till de två nya..
Har mailat dom nu.. Jisses, läser man inte ordentligt? -
Har suttit o kollat barnmorskorna nu på nätet, åh så bra den är! Fällde en tår, spec med den bebisen som inte hade några hjärtslag då den kom ut, bra att det gick bra.
Jag är en av dom som kommer springande när sånt händer, jag o en av läkarna på avdelningen.
Världens bästa jobb!
Gonatt på er, har jobbat inatt o ska gå o sova nu. -
Kikar in o säger hej!
-
Ska dit imorron!Fantastiska Skatt skrev 2008-04-11 20:31:54 följande:Tack söta! Snubblar förhoppningsvis över en imorgon
Har aldrig varit på sån mässa tidigare, så det ska bli kul! -
Nej dax för sängen, upp till mässan i GBG imorron, vi ska köra tiiiidigt!
Får väl sova i bilen medans kompisen kör!
Ha det! -
Tack!isold2003 skrev 2008-04-11 22:13:23 följande:Hoppas att det blir roligt! Sov gott!
Ska bli kanonkul!
Gonatt pölsekärringar! -
Smileycat
jisses, fy vad jag tycker synd om dig o er.... Skickar en stor kram