Vi som shoppar danska barnkläder del 9
Nu ska jag hämta lillkillen på dagis. Vi ses ikväll Shoppa väl!
Nu ska jag hämta lillkillen på dagis. Vi ses ikväll Shoppa väl!
Hej igen! Nu finns bild på lillebror i nya Katvigkläderna i bildtråden. Shortsen i strl 98 är lite stora på honom och tröjan (104) är lite lång men det blir perfekt till i sommar.
Hej hej!
Kikar in en snabbis Så fin Milo är i bildtråden! Underbara KIK-KID dressen. Hoppas verkligen att den finns nu på Slitage och att min lillkille kan klämma i sig i en 92:a. Svar på det imorgon
Angelinah, åh vad surt med skicket på klädseln! Efter allt strul med att få den så är den dessutom i dåligt skick. Och hon som fick köpa mina gamla för 400:- just för att den var solblekt och hade minihål vid knapparna!!
Älskar verkligen den grön/turkosa Katvigen på mina pojkar Passar dem perfekt i tonen *blekisar*
Och shortsen är så mjuka och goa. Glad att jag slog till på fler på en gång.
Ängeln, jag tror inte att luvtröjan finns i Sverige i grön/turkost tyvärr. Har själv bställt den från Aeblemoster, hoppas på snabb leverans.
Medan jag ändå fyller hela sidan själv så avslutar jag min snabbvisit, ska cykla till ICA och köpa lite frukt att varva chokladbollar och kladdkaka med Jag kommer tillbaka efter Meanditräffen, shoppa väl tjejer!
God kväll i tråden! Så var jag lite fattigare igen efter Meanditräff. Fast det blev inte så mkt shoppat som förr om åren, det finns ju redan så mkt fint i garderoberna
När jag kikade in senast var tråden på sida 29 så jag har lite att läsa ikapp..