Inlägg från: isold2003 |Visa alla inlägg
  • isold2003

Vi som shoppar danska barnkläder del 9

Nej nu är det sovdags här. Ses imorgon!

• isold2003

God morgon! Ska alla dra nu när jag kommer? Har kämpat mig igenom 15 sidor eller nåt sånt sen jag gick och la mig igår

Angelinah, grattis till presentkortet! Roligt att shoppa gratis för en gångs skull!

Terezita, sötnosen i KIK-KID dressen! Jättefin var den på honom!

Jompa, vad söt mini är i regnbågen, passar ju jättebra!

• isold2003
    lillronya skrev 2008-03-05 09:28:28 följande:
    Jag är här ett tag till iaf. Borde göra annat som vanligt, men detta är roligare.
    Jag måste skicka vinnarmail jag. Hade ju meanditräff här igår så det är redan renstädat iaf. Funderar på att åka en sväng till Eskilstuna idag, gå på Lilla Max och klämma på en ny symasnkin också
  • isold2003
    lillronya skrev 2008-03-05 09:34:59 följande:
    Meandi är roligt! Beställde du nåt fint? Skönt att städningen är ordnad då.Lilla Max o symaskin låter också kul.
    Jag beställde jeans åt stora killen och en molnklänning till mig. Det blev inte så mkt den här gången. Har köpt husvagnar och frottéshorts till pojkarna på ett tidigare party. Det är nog allt som blir den här säsongen från dem tror jag.
    Lina med Liten skrev 2008-03-05 09:36:10 följande:
    städa... usch nu påminner du mig om mitt löfte ang källaren... *suck* Jag måste ta en runda där i helgen...
    Men satsa på öppet hus så slipper du fota och lägga in bilder. Jag har tänkt ha det men får aldrig ändan ur att sätta in en annons i tidningen. När jag var gravid med lillkillen såg jag en sån annons i tidningen och gick dit och hon hade sålt massor redan vid halv elva eller så när jag dök upp. Då kan man ju bli av med sånt som folk inte tycker är värt att betala frakt på Tradera för också.
  • isold2003
    Trossens mamma skrev 2008-03-05 09:21:22 följande:
    Hej... äääntligen har jag vågat lägga ut tradera auktioner. Inget märkvärdigt men kanske man får nåt sålt. Köpte Kik Kid byxor igår som matchar omlotten samt var på me and i party
    Köpte du något från Meandi?
  • isold2003
    SmillaMilla skrev 2008-03-05 09:52:10 följande:
    Ja när ni ändå snackar om me&i så höll ju jag också ett. Gu vad jag handlar därifrån, det är farligt att ha en vännina som säljer dessa kläder. Till och med smabon gillar dem och tvingade mig att köpa en klänning.Detta har jag köpt hitils:Svea:moln singoalla rosa med tillhörande sjalett och haklappgodisrotte tunika/klänning rosa med sjalettgul kakelklänning (sambons val)brun solhattAnton:randiga byxor i orange/blåswettisjacka blå/oranget-shirt med grävskopagröna knickers
    Svettisjackorna är jättebra! I vår var det ingen färg som föll mig i smaken men den från i höstas räcker hela våren så det gör inte så mkt 
  • isold2003

Tillbaka från Eskilstuna och Lilla Max. Det blev den fina turkos/gröna velourjackan och så en verktygströja till stora killen. Han blev jätteförstjust i den. Och så mera shorts från Eleraff. Det skiljer en cm i midjestorlek och på längden mellan 92 och 104..

Angelinah, Så fin Ida är i rosa KIK-KID!! Helt underbar!

Och detsamma med Milo i Småfolksdressen, toppenfin!!

Jag förstår verkligen inte hur Jompa och Lilronya kan vägra KIK-KID dress?!

• isold2003
    Angelinah skrev 2008-03-05 14:12:06 följande:
    BABYFRYD HÄMTAS UT I EFTERMIDDAG
    ÅH!! HURRA! Ännu mera ränder  
  • isold2003

Det blev bara en snabbvisit, måste lämna av stora sjuklingen hos maken som håller en föreläsning på BVC och åka till jobbet. Tur att det finns en stor lekhörna på arbetsplatsen iaf.. Shoppa väl! Dyker in igen ikväll om jag hinner!

• isold2003

God kväll!

Så mycket fint i bildtråden! Jag vet itne var jag ska börja med berömmet så det får nog bli bara stora solar till alla underbara modeller och fina kläder    

Blir lite sugen på lite mer turkos/orange Katvig med.. Får väl se hur lillkillen passar idet, har ju en t-shirt på väg inom kort iaf. Misstänker att mina pojkar blir lite bleka i de färgerna bara.

Man blir ju så glad av alla nya fina vårfärger!!

Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 9