Vi som shoppar danska barnkläder del 9
Nej nu är det sovdags här. Ses imorgon!
Nej nu är det sovdags här. Ses imorgon!
God morgon! Ska alla dra nu när jag kommer? Har kämpat mig igenom 15 sidor eller nåt sånt sen jag gick och la mig igår
Angelinah, grattis till presentkortet! Roligt att shoppa gratis för en gångs skull!
Terezita, sötnosen i KIK-KID dressen! Jättefin var den på honom!
Jompa, vad söt mini är i regnbågen, passar ju jättebra!
Tillbaka från Eskilstuna och Lilla Max. Det blev den fina turkos/gröna velourjackan och så en verktygströja till stora killen. Han blev jätteförstjust i den. Och så mera shorts från Eleraff. Det skiljer en cm i midjestorlek och på längden mellan 92 och 104..
Angelinah, Så fin Ida är i rosa KIK-KID!! Helt underbar!
Och detsamma med Milo i Småfolksdressen, toppenfin!!
Jag förstår verkligen inte hur Jompa och Lilronya kan vägra KIK-KID dress?!
Det blev bara en snabbvisit, måste lämna av stora sjuklingen hos maken som håller en föreläsning på BVC och åka till jobbet. Tur att det finns en stor lekhörna på arbetsplatsen iaf.. Shoppa väl! Dyker in igen ikväll om jag hinner!
God kväll!
Så mycket fint i bildtråden! Jag vet itne var jag ska börja med berömmet så det får nog bli bara stora solar till alla underbara modeller och fina kläder
Blir lite sugen på lite mer turkos/orange Katvig med.. Får väl se hur lillkillen passar idet, har ju en t-shirt på väg inom kort iaf. Misstänker att mina pojkar blir lite bleka i de färgerna bara.
Man blir ju så glad av alla nya fina vårfärger!!