• jompa

Vi som shoppar danska barnkläder del 9

tvåsmå skrev 2008-03-11 08:27:05 följande:
    Provar att fråga igen
    Har inte sett dem hos någon annan.
  • jompa
    isold2003 skrev 2008-03-11 08:36:38 följande:
    Trist med Traderastrul. Jag har också ett par strulköpare just nu och man tappar lusten litegrann då ju. Hoppas att du får din väst snart Lilronya och att din köpare betalar idag Tjollabolla.
    Har du fått några nya Katvig tröjor ännu att jämföra med dem gamla. Blir så osäker på vilken stl jag ska ta till killen.
  • jompa
    Duntoffla skrev 2008-03-11 08:48:43 följande:
     God morgon! Vad skönt att du fått sova lite. OT- är det någon som någonstans sett en "babymatta" dvs en matta där man kan lägga barnet, som ser ut som och är gjort i typ samma material som Yogamattor? En kompis till mig har en sån men den är köpt i Norge. Den är fyrkantig och lite "räfflad".
    Är de en sån här pusselmatta du menar? Har flera bilder i mitt galleri där den syns.
  • jompa
    Duntoffla skrev 2008-03-11 08:53:28 följande:
     Menade inte en sån även om den ser bra ut. vart har du köpt den? (den jag menar är grå och lite randig)
    finns på BR Leksaker bla.
  • jompa
    Angelinah skrev 2008-03-11 08:54:16 följande:
    Står i valet mellan dessa, å jag velar sååå i färgerna att jag blir tossig, va tycker ni? Detta e en tråd med bra smak så kidzshop.jetshop.se/ProductPopup.aspx?filenam...kidzshop.jetshop.se/ProductPopup.aspx?filenam...kidzshop.jetshop.se/ProductPopup.aspx...
    Hmmm gud så svårt, men den första säger jag.
  • jompa

Tjejer behöver smakråd. Ser dessa brallor lite ut som pyjamasbrallor? Jag tycker nämligen att det gör det, lite. (Obs, tjejen är inte på sitt bästahumör idag )
  • jompa
    Lina med Liten skrev 2008-03-11 11:07:05 följande:
    Men lilla Mini då!!! Pluttan ser lika glad ut som Thea gjorde innan hon gick o sov fm-vila
    Hahah grejen är bara att här han hon precis sovit.
  • jompa

Nån mer som vill tycka till om Minis byxor? Ser de ut som pyjamasbrallor?

• jompa
    ängeln83 skrev 2008-03-11 11:20:59 följande:
    Absolut inte, med en färgglad body var det jätte fint.
    Lina med Liten skrev 2008-03-11 11:21:36 följande:
    nej jag tycker inte de andas pyjamas...
    Hmmm jag vet inte om jag ska behålla dem, kanske goes T.
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 9